صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۹ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۵

نماینده قروه: ارمنستان و آذربایجان به نصایح شیطنت‌بار ترکیه گوش ندهند

نماینده مردم قروه در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از وزارت دفاع و سپاه برای آزمایش موشک‌های مدرن گفت که مجلس از تقویت بنیه دفاعی کشور حمایت می‌کند.
کد خبر : 75176

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، حامد قادرمرزی نماینده مردم قروه در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز -یکشنبه- مجلس اظهار کرد: از وزارت دفاع و به‌ویژه سپاه پاسداران به خاطر تلاش‌های ارزشمند برای تولید و آزمایش موشک‌های مدرن و جدید و تقویت بنیه رفاهی کشور تقدیر و تشکر می‌کنم. مجلس نیز با تمام توان از تقویت بنیه دفاعی کشور حمایت می‌کند. دیپلماسی دفاعی درست و هوشمندانه در عرصه بین‌المللی از عوامل تولید امنیت ملی است و تولید موشک‌های جدید از مصادیق تقویت امنیت کشور است.


وی افزود: باید از اقدامات خوب وزارت امور خارجه نیز تشکر کنم که با اتخاذ سیاست‌های درست و اقدام مناسب درباره تنش‌زدایی و استحکام حلقه‌های دفاعی کشور در منطقه بحران‌زده خاورمیانه موفق عمل کرده است. ما معتقدیم خاورمیانه heartland دنیاست که اگر توسط تروریسم ناامن شود کل دنیا ناامن خواهد شد.


این نماینده مجلس ادامه داد: متاسفانه برخی از کشورهای غربی، عربی و حتی ترکیه با این تصور که با تولید و تقویت تروریسم در یک نقطه از جهان می‌توانند به آمال و اهداف خود برسند اقدام به تولید و تقویت تروریسم کرده‌اند اما باید بدانند منافع و مصالح گروهک‌های تروریستی تغییر می‌کند و از لحاظ مکانی در شرایط پویای امروز، تروریسم ایستا نخواهد ماند.


قادرمرزی با بیان اینکه منافع جهانی و منطقه‌ای در مبحث تروریسم همانند زیان‌های آن مشترک است، خواستار اقدام مشترک جهانی برای مبارزه با تروریسم شد و افزود: لازم است در این‌باره به حاکمان ترکیه تذکر داده شود که دست از سیاست‌های غلط خود بردارند و بدانند با حمایت از تروریسم فقط برای خود تولید هزینه می‌کنند.


وی ابراز امیدواری کرد که مسئولان کشورهای ارمنستان و آذربایجان مناقشات فی‌مابین خود را با دیپلماسی حل و فصل کنند و گوش به نصایح و وصایای شیطنت‌بار ترکیه ندهند.


نماینده مردم قروه همچنین با اشاره به روند رد صلاحیت خود در مجلس دهم نیز گفت: بنده به عنوان یک روحانی‌‌‌زاده، حافظ چند جزء از قرآن و نفر اول حفظ قرآن در استان کردستان در انتخابات مجلس نهم بدون هیچ شبهه‌ای در تمام مراحل تایید صلاحیت شدم اما قبل از ورود به مجلس عده‌ای از مخالفان من چهار فایل صوتی تقلید صدای من را تهیه کردند و دو هفته مانع تایید اعتبارنامه من شدند تا اینکه وزارت اطلاعات و شورای نگهبان نامه مکتوب دادند که فایل‌ها جعلی است. من خودم فرد جاعل را که یک معتاد بود پیدا کردم و او به سه سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شد.


وی در پایان خواستار اصلاح قانون انتخابات مجلس در مجلس دهم شد و گفت: من به اتهام عدم اعتقاد به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران در انتخابات مجلس دهم رد صلاحیت شدم. به من فرصت دفاع از خود را ندادند اما لازم است گلایه مردم کردستان را از تریبون مجلس شورای اسلامی بیان کنم. چرا از پنج نفر از اعضای هیئت نظارت کردستان، چهار نفر کرمانشاهی هستند. در محضر خدای متعال ملت شریف ایران و قرآن قسم می‌خورم که به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران اعتقاد و التزام عملی داشته و دارم و اگر ده‌ها بار هم رد صلاحیت شوم به عنوان جوان مولود انقلاب می‌گویم که جانم و اندک آبرویم فدای اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران.


انتهای پیام/

ارسال نظر