صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۸ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفت‌و‌گو با آنا:

امدادرسانی اورژانس به 10 مصدوم اتوبان تهران-قم

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: به دنبال تصادف سه دستگاه اتوبوس مسافربری در اتوبان تهران-قم اکیپ‌های اورژانس تهران به 10 مصدوم این حادثه امدادرسانی کردند.
کد خبر : 7503

حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا اظهار کرد: به دنبال تصادف سه دستگاه اتوبوس مسافربری در اتوبان تهران-قم اکیپ‌های اورژانس تهران به 10 مصدوم این حادثه امدادرسانی کردند.


وی تاکید کرد: صبح امروز خبر تصادف سه دستگاه اتوبوس مسافربری به مرکز اورژانس تهران مخابره شد، بلافاصله هفت اکیپ آمبولانس برای بررسی محل حادثه و کمک رسانی به مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.


عباسی با اشاره به علت بروز حادثه گفت: ظاهرا توقف یک اتوبوس در اتوبان، موجب از دست دادن کنترل خودروهای پشتی و تصادف سه دستگاه اتوبوس مسافربری شده بود.


مدیر روابط عمومی اورژانس ادامه داد: در پی این تصادف 10 نفر از مسافران این اتوبوس ها دچار مصدومیت شده بودند که خوشبختانه وضعیت هیچکدام وخیم نبوده است.


وی افزود: بلافاصله اکیپ های آمبولانس پس از حضور در محل به معاینه و درمان های لازم پزشکی پرداختند و این مصدومان که شامل 9 خانم و یک کودک 4 ساله بوده و دچار صدمات متعددی از نواحی مختلف اندام ها شده بودند، جهت انجام درمان‌های بیشتر به بیمارستان شهید فیاض بخش و شهدای هفتم تیر انتقال دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر