صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۶ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۵

لوزانو دوشنبه به ایران می‌آید/ والیبالیست‌ها به فرانسه می‌روند

دبیر فدراسیون والیبال گفت: روز دوشنبه هفته جاری رائول لوزانو به ایران خواهد آمد و به طور حتم با ورود این مربی تمرینات بازیکنان سخت تر و فشرده خواهد شد.
کد خبر : 74878

محمود افشاردوست در گفت و گو با آنا درباره زمان حضور رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال در ایران گفت:« طبق برنامه ریزی‌هایی که از قبل داشتیم قرار بر این شد که لوزانو 16 فرودین ماه ساعت 3 بامداد به ایران بیاید و عملکرد ملی پوشان را در هفته دوم تمرینات زیر نظر بگیرد.»


وی با بیان اینکه ادامه تمرینات با حضور لوزانو وارد فاز جدید خواهد شد، اظهار کرد: «‌در هفته اول بیشتر تمرینات جهت آماده سازی بازیکنان بود و حرکات جهشی برای تیم «الف» انجام داده نشد. باتوجه به اینکه بازیکنان مدت طولانی تمرین نداشتند بنابراین بیشتر تمرینات بدنسازی انجام دادند اما به طور حتم با ورود لوزانو تمرینات سنگین‌ترخواهد شد و بازیکنان خودشان را برای کسب سهمیه المپیک آماده می‌کنند.»


دبیر فدراسیون والیبال همچنین به برنامه تیم‌ملی تا زمان مسابقات کسب سهمیه اشاره کرد و گفت: «‌ملی‌پوشان 22 اردیبهشت برای انجام دو بازی تدارکاتی با تیم فرانسه راهی این کشور می شوند و بعد از آن به ایران بر می گردند. تیم ملی هشت روز قبل از آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک نیز به ژاپن سفر‌ می کند تا در شهری غیر از توکیو دو مسابقه با لهستان برگزار کند و با آمادگی کامل وارد رقابت های انتخابی المپیک شود. در حال حاضر این 4 بازی تدارکاتی برای ایران قطعی شده است.»


افشاردوست در پایان عنوان کرد: «تمام تلاش کادر فنی و فدراسیون والیبال این است که تیم ملی جزو سه تیم برتر رقابت های انتخابی المپیک باشد تا یک تیم آسیایی نیز بتواند به بازی های المپیک راه یابد و رویاروی 52 ساله رسیدن به المپیک محقق شود.»



انتهای پیام/

ارسال نظر