صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۵ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۵

گشت هوایی ناجا بر فراز بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها در روز طبیعت

فرمانده هواناجا گفت: در روز طبیعت که یکی از پرکارترین روز برای هواناجا است با توجه به شرایط جوی پیش بینی می‌شود حدود 100 پرواز را در این روز به منظور کنترل ترافیک داشته باشیم.
کد خبر : 74782

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار خلبان محمدولی بیرانوند با اشاره به ماموریت‌های هواناجا در ایام نوروز در گشت‌های شناسایی،کنترل ترافیک و بازدید مسئولان از محل استقرار نیروها گفت: در نوروز امسال حدود 30 فروند وسایل پرنده در سراسر کشور برای انجام ماموریت‌ها اختصاص دادیم.


این مقام ارشد انتظامی با اشاره به روز طبیعت که یکی از پرکارترین روزها برای هواناجاست افزود : با توجه به اوضاع جوی پیش‌بینی حدود 100 پرواز را در این روز داریم که این پروازها از صبح روز 13 فروردین شروع شده است و تا پایان روز ادامه دارد.


وی، خاطرنشان کرد: به دلیل ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای ورودی و خروجی تهران در روز طبیعت، این بالگردها ضمن کنترل ترافیک، اقدام به تسهیل رفت و آمد می‌کنند.


فرمانده هواپیمایی نیروی انتظامی تصریح کرد: بالگردهای ناجا بر فراز محورهای منتهی به بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها در پروازند تا در صورت مشاهده هرگونه تصادف و گره ترافیکی، مراتب را به پلیس راهور اعلام نمایند.


بیرانوند گفت: از صبح امروز، تیزپروازان ناجا در آسمان‌های کشورمان در حال پروازند تا هموطنان عزیزکه به همراه خانواده‌هایشان در روز سیزدهم فروردین، برای تفریح به طبیعت، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها می‌روند، روز خوشی را تجربه کنند.


وی یادآور شد: پرواز گشت‌های هوایی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تا غروب، ادامه دارد تا مردم ایران اسلامی، روز طبیعت را با احساس امنیت و آرامش در کنار خانواده های خود سپری کنند.


براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده هواپیمایی نیروی انتظامی اعلام کرد: تا امروز 216 ساعت در 249 سورتی پرواز انجام شده است و با تعاملی که با اورژانس چند شهر از کشورمان داشتیم توانستیم در این روزها خدماتی را به هموطنان ارائه دهیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر