صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۲:۲۳ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۵

وزیر کشور از طرح جامع بقعه امام زادگان یاسر و ناصر بازدید کرد

وزیر کشور عصر امروز -پنجشنبه ۵ فروردین ماه- از طرح جامع بقعه امامزادگان یاسر و ناصر در شهر طرقبه و اجرای طرح آرامش بهاری در این بقعه بازدید کرد.
کد خبر : 74109

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، عبدالرضا رحمانی فضلی از طرح آرامش بهاری در بقعه امام زادگان یاسر و ناصر بازدید و با حضور در خیمه معرفت که یکی از بخش های این طرح است از غرفه های مختلف آن نظیر غرفه کودک و نوجوان، مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی دیدن کرد.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در این مراسم گفت: در طرح جامع بقعه امام زادگان یاسر و ناصر (ع) هفت هکتار به مجموعه این آستان مقدس افزوده می شود.


حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد افزود: در این طرح گسترش صحن ها، ایجاد فضای سبز، سالن های غذا خوری، آشپزخانه و اماکن اقامتی در نظر گرفته شده است. هم اکنون مساحت و گستره بقعه امامزادگان یاسر و ناصر (ع) یک هزار متر مربع است.


وی همچنین با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در خراسان رضوی گفت: این طرح همزمان با حضور زائران نوروزی در بقاع متبرکه در 144 بقعه استان خراسان رضوی از 28 اسفند ماه پارسال آغاز شده و تا 14 فروردین ماه امسال ادامه دارد.


حجت الاسلام گنابادی نژاد افزود: طرح آرامش بهاری با هدف فرهنگ سازی، ارائه اطلاعات و راهنمایی زائران و مسافرانی که همگام با نوروز در بقاع متبرکه حضور می یابند از شش سال گذشته در بقاع سراسر کشور در حال اجراست.


بقعه امام زادگان یاسر و ناصر در شهرستان توریستی طرقبه در 10 کیلومتری شهر مشهد قرار دارد.


بنا به روایت این دو امام زاده از فرزندان حضرت امام موسی کاظم (ع) و برادران حضرت امام رضا (ع) هستند که به همراه ایشان به ایران آمدند و در این مکان به شهادت رسیدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر