صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۳:۰۷ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۵

هوای مازندران از چهارم فروردین گرم می‌شود

مدیرکل هواشناسی مازندران از خروج سامانه بارشی از استان از عصر فردا چهارشنبه چهارم فروردین و افزایش دمای هوای استان خبر داد .
کد خبر : 73937

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا، نوربخش داداشی به خبرنگار ایرنا گفت که با خروج سامانه بارشی جریان شمالی ، هوای صاف همراه با افزایش دما از پنجم فروردین ماه جایگزین هوای سرد و بارشی کنونی در استان می شود.
وی افزود : جریان پایدار جوی تا عصر شنبه هفتم فروردین ماه در این استان حاکم می شود و پس از آن نیز شاهد بارش پراکنده باران و وزش باد خواهیم بود.
مدیرکل هواشناسی مازندران نتیجه خروج سامانه بارشی را گرم شدن هفت تا هشت درجه ای دمای این استان از روز پنجشنبه پنجم فروردین ماه سال جاری اعلام کرد.
بارش باران ناشی از نفوذ جریانات شمالی در مازندران از عصردوشنبه دوم فروردین ماه شروع شد و همچنان ادامه دارد، بارش ها در مناطق کوهستانی به صورت برف است.
نفوذ این سامانه هوایی همچنین کاهش 10 درجه ای دمای استان را به دنبال داشت به طوری که در 24 ساعت گذشته بیشینه دمای هوای استان با 12 درجه سانتیگراد در امیرآباد شهرستان بهشهر و کمینه آن نیز با دو درجه سانتیگراد بالای صفر در آلاشت گزارش شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر