صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۲۷ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۴
سخنگوی آتش‌نشانی تهران خبر داد؛

نجات 12 سرنشین 4 خودرو با تلاش امدادگران

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از دو تصادف در پایتخت خبر داد. این حوادث، تلفات جانی به جا نگذاشت و مجروحان به بیمارستان انتقال داده شدند.
کد خبر : 72263

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، جلال ملکی با اشاره به اینکه دو حادثه تصادف به آتش‌نشانان ظهر امروز اعلام شد، گفت: حادثه اول ساعت 12:48 دقیقه اعلام شد و دو ایستگاه آتش‌نشانی راهی محل در ارتفاعات سرخه حصار شدند.


وی ادامه داد : در این حادثه دو خودروی تیبا و ال 90 باهم برخورد کرده و از مسیر منحرف شدند و در حاشیه جاده سقوط کرده بودند. سرنشینان این دو خودرو 6 مرد جوان بودند که از خودروها بیرون آورده شدند که 3 نفر از آنها که وضعیت جسمی وخیمی داشتند با هلی کوپتر امدادی به مرکز درمان منتقل شدند و 3 مجروح دیکر با آمبولانس انتقال داده شدند. این عملیات ساعت 14:08 دقیقه پایان یافت و محل تحویل پلیس راهور داده شد.


سخنگوی آتش‌نشانی تهران در رابطه با دومین حادثه که ساعت 13:44 دقیقه رخ داد، بیان کرد: با اعلام خبر تصادف دو خودروی پرشیا در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان، دو ایستگاه راهی محل شدند. یکی از خودروهای پرشیا که 5 سرنشین داشت با گاردیل برخورد کرده بود و این حادثه ترافیک سنگینی به وجود آورده بود.


وی ادامه داد : امدادگران سرنشینان پژو که دو خانم، دو آقا و پسر 4 ساله‌ای بود را از پرشیا بیرون آوردند و تحویل عوامل اورژانس دادند. راننده خودروی دیگر در این حادثه آسیب جدی ندیده بود. عملیات 14:48 دقیقه امروز با تلاش امدادگران پایان یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر