صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۹ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۴
مدیرکل دفتر تجهیز و راهدارخانه‌های سازمان راهداری اعلام کرد

تامین امنیت مسافران نوروزی با ۱۲ هزار راهدار/ اجرای اقدامات ایمنی در ۲۶ هزار کیلومتر مسیر پرترافیک

مدیرکل دفتر تجهیز و راهدارخانه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از استقرار ۱۲ هزار راهدار در ایام نوروز ۹۵ در محورهای کشور خبر داد و گفت: در این مدت نزدیک به یهزار و ۴۰۰ اکیپ زمستانه نیز در جاده‌های برف‌گیر در حالت آماده‌باش قرار خواهند داشت.
کد خبر : 72256

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی ناوی در تشریح وضعیت آمادگی حوزه راهداری کشور در ایام نوروز سال ۹۵ اعلام کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از حدود دو ماه گذشته تاکنون نزدیک به ۲۶ هزار کیلومتر از جاده‌های پرترافیک کشور را که به استان‌های زیارتی و سیاحتی منتهی می‌شوند، توسط گروهی از مهندسان مشاور ذی‌صلاح رصد کرده و اقدام‌های کوتاه‌مدتی که انجام آنها می‌توانست در افزایش ایمنی ایام نوروز مؤثر واقع شود را انجام داده است.


وی درباره فعالیت‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در این حوزه افزود: بهبود وضعیت رویه‌های آسفالتی، خط‌کشی بیش از ۳۲ هزار کیلومتر از جاده‌های پرترافیک کشور، آشکارسازی نقاط پرحادثه و اجرای روشنایی در نقاطی که احتمال وقوع تصادف در آنها بیشتر بود، بخشی از فعالیت‌هایی است که توسط این سازمان به انجام رسیده است.


ناوی درباره تدابیر این سازمان در برابر بارش‌های احتمالی زمستانی و شرایط جوی خطرناک در این ایام تصریح کرد: از اوایل آذرماه امسال اکیپ‌های زمستانی سازمان در نقاط برف‌گیر و کوهستانی مستقر شده و این استقرار تا پایان تعطیلات نوروزی یعنی تا ۱۵ فروردین ۹۵ ادامه خواهد داشت. همچنین بالغ بر ۱۲ هزار نفر راهدار و ۸ هزار دستگاه ماشین‌آلات در قالب ۱۴۰۰ اکیپ زمستانی کماکان در راه‌های برف‌گیر مستقر بوده و آمادگی مقابله با هرگونه تغییرات جوی را در این ایام خواهند داشت.


وی خاطر نشان کرد: نزدیک به ۱۲ هزار راهدار در طول مسیرها به صورت شبانه‌روزی، نیروی‌های امدادی، هلال احمر، اورژانس و پلیس راه و همچنین سامانه ۱۴۱ از ستاد راهداری در تهران و مراکز استان‌ها آماده هرگونه راهنمایی و ارائه خدمات و اطلاعات در این مدت زمان به مسافران خواهند بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: مسافران نوروزی
ارسال نظر