صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۹ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

معاون اجرایی رئیس جمهوری: میزان تلفات رانندگی بیش از شهدای جنگ تحمیلی است

معاون اجرایی رئیس جمهوری با بیان اینکه کاهش 14 درصدی در میزان تلفات قدم خوبی است، گفت: در کاهش تلفات جاده‌ای با نقطه مطلوب فاصله داریم.
کد خبر : 72162

به گزارش گروه اجتماعی آنا، محمد شریعتمداری در مراسم آغاز به کار «کمپین ملی نه به تصادفات جاده‌ای»، اظهار کرد: کلاس چهارم دبستان بودم که منتخبانی از دانش‌آموزان به دفتر مدیر مدرسه خواسته شدند و آنجا در مورد جمعیت هلال‌احمر برای جمعی از این منتخبان توضیحاتی را ارائه دادند. من نیز در بین این منتخبان بودم که به ما گفتند روپوش سفید تهیه کنید و نامتان را بر روی آن حک کنید.


وی افزود: من با اشتیاق این کار را انجام دادم و این نقطه عطفی بود که فعالیت اجتماعی خود را آغاز کنم و در آن زمان بود که به جمع جوانان هلال احمری پیوستم و امروز از اینکه اینجا هستم، احساس غربت نمی‌کنم.


معاون اجرایی رئیس جمهور، خطاب به جوانان هلا‌ل احمری اضافه کرد: کارهای شما توام با درک عمیق و شعور دقیق است و به صورت منسجم، آگاه و مسئولیت‌پذیر فعالیت می‌کنید.


شریعتمداری، تصریح کرد: اینکه شما جوانان عضو هلال احمر شده‌اید در واقع آغازی برای مسئولیت‌پذیری شما است که انشاءالله بتوانید منشاء خدمات بزرگتری باشید.


وی با تاکید بر اینکه با گذشت دو سال از آغاز فعالیت این دولت خوشبختانه بخش‌های زیادی از شعارها عملیاتی شده است گفت: بر اساس قطعنامه منشور سازمان ملل، ایران تهدیدی علیه صلح جهانی شناخته شده بود و در آستانه جنگ علیه ایران بودند که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید این قطعنامه توسط همان شورا لغو شد و ایران از جنگ خانمان‌برانداز رهایی یافت.


معاون اجرایی رئیس جمهوری، گفت: این مساله به همت سرداران سیاست‌ خارجی و با رهبری فردی به نام محمدجواد ظریف محقق شد.


شریعتمداری در ادامه در رابطه با کمپین ملی «نه به تصادفات جاده‌ای» گفت: امیدواریم این بحث به یک گفتمان تبدیل شده و شعار «بی‌گدار به جاده نزنیم» به یک شعار همگانی تبدیل شود، همچنین امیدواریم جهاد شما جوانان در نوروز کاهش چشمگیر تصادفات را به همراه داشته باشد.


معاون اجرایی رئیس جمهوری، اضافه کرد: متاسف می‌شویم، وقتی می‌شنویم که مجموعه تلفات رانندگی طی این چند سال بیش از شهدای جنگ تحمیلی است. کاهش 14 درصدی در میزان تلفات قدم خوبی است ولی با مطلوب فاصله داریم که تلاش می‌کنیم با همت شما سالی ایمن‌تر در نوروز داشته باشیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: هلال احمر
ارسال نظر