صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۷ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

سروش رفیعی: تراکتور به دنبال بهترین رتبه جدول است/ فولاد شرایط بسیار خوبی دارد

هافبک تراکتورسازی گفت: بازیکن حرفه‌ای هستم و مقابل فولاد که تیم سابقم است کم‌کاری نمی‌کنم چون الان سرباز تراکتورسازی هستم.
کد خبر : 71896

سروش رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص دیدار فردای تراکتورسازی مقابل فولادخوزستان گفت: «با توجه به امتیازاتی که در هفته‌های ابتدایی لیگ از دست دادیم این هفته‌ها باید حداکثر امتیاز را بگیریم تا بتوانیم در کورس مدعیان قهرمانی قرار بگیریم. این هفته هم باید از سد فولاد بگذریم تا درجمع مدعیان باقی بمانیم. فولاد نتایج بسیار خوبی در هفته‌‌‌های اخیر کسب کرده‌ است و بدون شک مقابل ما هم به دنبال نتیجه‌ای خوب است تا شرایطش را در جدول مساعد کند.»


وی در واکنش به این موضوع که می‌گویند او و بختیار رحمانی با انگیزه زیادی برای بازی مقابل تیم سابق خود ندارند، تصریح کرد: «روز اول هم که برابر نفت‌تهران در تبریز مساوی کردیم عده‌ای شایعه کردند که بازیکنان سرباز تمایلی ندارند همچون گذشته در تیم خود بازی کنند چرا که انگیزه‌ ندارند و دستمزد آنها امسال کم شده است اما ما در طول فصل ثابت کردیم که اینچنین نیست و به خصوص در هفته‌های اخیر این موضوع به طرفداران تراکتورسازی ثابت شده است.»


هافبک تراکتورسازی افزود: «ما بازی رفت را در اهواز از فولاد بردیم و این بار هم هدف‌مان پیروزی است. الان هم به باشگاه تراکتورسازی تعهد داریم و به عنوان بازیکنانی حرفه‌ای قصد داریم تا فصل خوبی را برای تیم رفم بزنیم. در تبریز مردم علاقه زیادی به تراکتورسازی دارند و وقتی این‌قدر پرشور تیم را تشویق می‌کنند ما انگیزه مضاعفی پیدا می‌کنیم تا برابر حریفان برنده شویم. مطمئن باشید همچون بازی‌های گذشته تلاش خواهیم کرد تا بهترین بازی خود را ارائه کنیم و برنده از زمین خارج شویم.»


رفیعی درباره اینکه قلعه‌نویی در هفته‌های اول که به تراکتورسازی آمده بود به او اعتقادی نداشت و چگونه توانست نظر سرمربی تیم را برای حضور در ترکیب تیم جلب کند، بیان داشت: «قلعه‌نویی پیش از این از من خواسته بود تا با او کار کنم اما شرایطش مهیا نشده بود. اوایل که آمده بود از من خواست تا بهتر تمرین کنم تا در ترکیب تیم جا بگیرم. زمانی که توانستم در حد و اندازه‌هایی که قلعه‌نویی می‌خواست، برسم به ترکیب تیم اضافه شدم و حالا هم تلاش می‌کنم تا بازیکن مفیدی برای تیمم باشم.»


وی درمورد اینکه هدف تراکتورسازی در پایان فصل چیست، عنوان کرد: «به دنبال این هستیم تا بهترین رتبه را به دست آوریم اما این اتفاق درشرایطی رخ می‌دهد که دیگر امتیازی از دست ندهیم. مهم‌ترین تلاش ما این خواهد بود که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم و اگر شد بتوانیم بهترین جایگاه جدول را به دست آوریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر