صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

جدیدترین کتاب پوریا عالمى رونمایى مى‌شود

تازه‌ترین کتاب پوریا عالمى با عنوان «مادر رجب» فردا، سه شنبه ١٨ اسفند در کافه آپ آرت مان رونمایى مى‌شود.
کد خبر : 71532

به گزارش گروه فرهنگی آنا، این کتاب که توسط نشر روزنه راهى بازار کتاب شده، اثرى است که گردآورى و تدوین آن توسط پوریا عالمى صورت گرفته است.


پوریا عالمی تاکنون طنزنویس روزنامه‌هایی نظیر اعتماد ملی، شرق، همشهری، نوروز، گلستان ایران، بهار، دنیای اقتصاد، روزگار و اعتماد بوده است. «مادر رجب» نیز عنوان ستونى ثابت در نشریاتى همچون اعتماد ملى، پیک سبز و ایراندخت بود که حدفاصل سال ٨٨ تا ٩٠ منتشر مى‌شد، ستون طنز سیاهى که به صورت آگهى لابلاى دیگر آگهى‌هاى مطبوعاتى منتشر می‌شد و مردم با آن در زمان انتشارش ارتباط گرفتند و هیچ‌گاه نویسنده این آگهى‌ها معلوم نشد، تا این که سرانجام پوریا عالمى، نویسنده و طنزنویس مطبوعاتى، بخشى از این آگهى‌ها را گردآورى، و به صورت کتاب معرفى کرده است. مادر رجب، راوى این مجموعه آگهى ها، خودش را مادر همه رجب‌ها و فرزندان سرزمینش و رجب را یکى از آنها می‌دانست و این را بارها اعلام کرده بود.


کتاب‌های «آسانسورچى»، «تفنگ‌بازی»، «پنجره زودتر می‌میرد»، «دخترها به راحتی نمی‌توانند درکش کنند»، «از هر نظر بى ضرر» و «نیم ساعت قبل از ساعت هفت» پیش‌تر از این نویسنده منتشر شده‌اند که کتاب «پنجره زودتر می‌میرد» با مضمون جنگ در بخش بهترین رمانِ اول نامزد یازدهمین دوره جایزه گلشیری در سال 89 بود.


این مراسم رونمایى سه شنبه ١٨ اسفند ساعت ١٧ در کافه آپ آرتمان واقع در خیابان ایرانشهر، خیابان کلانترى، پلاک ٤٨ با حضور پوریا عالمى برگزار مى شود.



انتهای پیام/

برچسب ها: کتاب
ارسال نظر