صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

حسن‌زاده: فورا رای متخلفین بازی پرسپولیس و تراکتورسازی را صادر می‌کنیم/ پرتاب ترقه و نارنجک تخلف است

رئیس کمیته انضباطی گفت: یقین داشته باشید خاطیان دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی پاسخگوی رفتار و حرکاتی که مرتکب شدند، خواهند بود.
کد خبر : 71445

اسماعیل حسن زاده، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در رابطه با جنجال‌های شدیدی که در جریان دیدار دیروز پرسپولیس و تراکتورسازی به وجود آمد، گفت: «موفق نشدم تمام بازی را از تلویزیون ببینم اما قسمتی از آن را دیدم و اتفاقا صحنه‌هایی بود که در آن شاهد منفجر شدن نارنجک و ترقه و همچنین درگیری‌های فیزیکی بازیکنان دو تیم بودم. جای تاسف دارد که چنین اتفاقاتی در فوتبال ما رخ دهد اما مطابق قانون با تمامی متخلفین اعم از بازیکنان و هواداران برخورد لازم را خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم کسی تاوان اشتباهش را ندهد.»


وی ادامه داد: «این بازی ناظر انضباطی نداشت و کمیته انضباطی فدراسیون از جزئیات آن بی‌‌اطلاع است. به محض رسیدن گزارش، قطعا رای مناسبی را صادر خواهیم کرد. ما منتظر گزارش نماینده سازمان لیگ و مسئولان برگزار کننده هستیم تا بهترین تصمیم را در خصوص متخلفین بگیریم. یقین داشته باشید با برهم‌زنندگان نظم بازی برخورد قاطعی خواهد شد چرا که پرتاب ترقه و نارنجک طبق آیین نامه انضباطی تخلف است.»



رئیس کمیته انضباطی گفت: «امیدوارم با ارائه هرچه سریعتر گزارش از سوی مسئولان سازمان لیگ و برگزار کننده این دیدار، رسیدگی به تخلفات را در دستور کاری خود قرار دهیم و رای مربوطه را صادر کنیم. همانطوری که در هفته 21 با در اختیار داشتن گزارش تخلفات بازی، رای مسابقات فورا صادر شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر