صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
دکتر انگجی در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد

تبادل اطلاعات دانشجویان روس با واحد آکسفورد دانشگاه آزاد اسلامی

معاون امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به همکاری واحد بین المللی مسکو با واحد آکسفورد دانشگاه آزاد گفت: دانشجویان روس برای تبادل اطلاعات به واحد آکسفورد فرستاده خواهند شد که این موضوع در صحنه بین المللی از نظر اقتصادی، اجتماعی و علمی به نفع دانشگاه آزاد است.
کد خبر : 7136

دکتر سیدجواد انگجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به مصوبات جلسه اخیر کمیسیون دائمی هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: در این جلسه واحد گلبهار واقع در ۳۰ کیلومتری مشهد به عنوان واحد بین المللی دانشگاه آزاد در نظر گرفته شد تا دانشجویان خارجی به ویژه افغانستان، تاجیکستان و دیگر دانشجویان فارسی زبان را جذب کند.


وی با یادآوری این نکته که دانشگاه بین المللی گلبهار همه دانشجویان خارجی را جذب می‌کند، ادامه داد: این واحد به دلیل مجاورت با کشور افغانستان بیشتر دانشجویان این کشور را جذب خواهد کرد. آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز طی بازدیدی که از این مرکز داشتند علاقه‌مند بودند که این دانشگاه به عنوان واحد بین المللی فعالیت کند که این موضوع مورد تایید کمیسیون دائمی هیات امنا قرار گرفت.


انگجی در ادامه افزود: همچنین پیشنهاد تبدیل شدن بخشی از دانشگاه تبریز به واحد بین المللی نیز در این جلسه مطرح شد و واحد تبریز با همکاری واحد بین الملل طرح توجیهی را تهیه خواهد کرد و در جلسه بعدی مطرح خواهد شد.


معاون امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح وضعیت واحد بین المللی مسکو پرداخت و خاطر نشان کرد: دانشگاه مسکو علاقه‌مند به همکاری با واحد آکسفورد است قرار بر این شد که دانشجویان روس با واحد آکسفورد برای تبادل اطلاعات فرستاده شوند که این موضوع در صحنه بین المللی از نظر اقتصادی، اجتماعی و علمی به نفع دانشگاه آزاد است.


انتهای پیام/

ارسال نظر