صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۵۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۴

قلعه‌نویی: باید 3 امتیاز را کسب می کردیم/ کیفیت تراکتورسازی بالا رفته است

سرمربی تراکتورسازی گفت: اگر از موقعیت هایمان درست استفاده می کردیم باید به پیروزی می رسیدیم.
کد خبر : 71358

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، امیر قلعه‌نویی در خصوص تساوی یک بر یک تیمش مقابل پرسپولیس گفت: «به فوتبال ایران و پرسپولیسی‌ها بابت این مربی اخلاق‌مدار (برانکو) تبریک بگویم. برانکو واقعیت فوتبال را گفت. ما دو بازی سخت داشتیم اما آمدیم و بازی کردیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم.»


وی ادامه داد: «در این بازی خوب بازی کردیم و توانستیم پرسپولیس را کنترل کنیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم که می‌توانستیم برنده شویم. خوشبختانه پرسپولیس خیلی خوب بازی می‌کند و برانکو با این تیم فوتبالی مدرن را وارد لیگ برتر کرده است. مقابل چنین تیمی با این همه هوادار توانستیم خوب کار کنیم و به نظرم عدالت فوتبال رعایت نشد.»


سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که با این تساوی به نظر می‌رسد که هواداران استقلال هم خوشحال شده‌اند چرا که پرسپولیس از صدر دور شد، گفت: «ما به منافع تراکتورسازی فکر می‌کنیم نه چیز دیگری. شما ببینید ما بازی‌های سختی مقابل سپاهان، استقلال خوزستان و نفت بیرون از خانه داشتیم و فقط مقابل سپاهان در خانه بازی کردیم. وقتی تراکتور مقابل این پرسپولیس که شرایط خوبی دارد در آزادی مساوی می‌کند نشان می‌دهد که ما عملکرد خوبی داریم. امروز حق‌مان برد بود و بازی خوبی انجام دادیم و ما فقط به دنبال منافع تراکتورسازی هستیم.»


قلعه‌نویی در رابطه با اینکه آیا هدف تیمش قهرمانی یا کسب سهمیه است، تصریح کرد: «ما بازی به بازی فکر می‌کنیم و کار را جلو می‌بریم. هدف اول ما کسب سهمیه است. وقتی تراکتورسازی اینقدر خوب بازی می‌کند و به حریف موقعیت نمی‌دهد نشان می‌دهد کیفیتش چقدر بالا رفته است.»


وی در باره پرتاب نارنجک به سمت نیمکت تراکتورسازی گفت: «این کارها خوب نیست. ما مدام از داوری ضربه می‌خوریم و در آن صحنه‌ای که جنجالی شد داور باید بازیکن حریف را اخراج می‌کرد اما خطای هند بازیکن ما را گرفت.»


سرمربی در واکنش به شعار هوادارن پرسپولیس علیه او تصریح کرد: «حتما اگر چند گل می‌خوردیم آدم خوبی می‌شدم. 2 سال پیش اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی خیلی راحت از استقلال امتیاز کم کرد، ظاهرا مشکل امیر قلعه نویی است و متاسفانه چند هفته است که از داوری ضربه می‌خوریم. در بازی با پدیده پنالتی ما را نگرفتند و جالب است بازی ما مقابل سپاهان کارشناسی هم نمی‌شود. در این دیدار بازیکن پرسپولیس باید اخراج می‌شد اما جالب است که داور خطای هند بازیکن ما را گرفت. ظاهرا رئیس امنیت یوفا در ورزشگاه بود و این کارها شایسته فوتبال ما نیست. در گذشته نیز یکی از سربازان نیروی انتظامی چشمش را از دست داده بود و این کارها خوب نیست.»


قلعه‌نویی با اشاره به قضاوت تورج حق‌وردی عنوان کرد: «من ارادت خاصی به حق‌وردی دارم و او داور خوبی است. بهتر است کارشناسان داوری این دیدار را بررسی کنند، چرا که در آن صحنه برای من قابل هضم نیست که بازیکن پرسپولیس اخراج نشود اما داور خطای هند ما را بگیرد. آقای مسعود عنایت و فریدون اصفهانیان بررسی کنند که چند هفته امتیاز به خاطر اشتباهات داوری از دست داده‌ایم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر