صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۲ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

تهدید برای ادامه دوستی پنهانی

مرد جوان، زمانی که با پاسخ منفی دوست پنهانی‌اش برای ادامه رابطه با خبر شد، تصمیم گرفت عکس‌های او را در فضای مجازی منتشر کند.
کد خبر : 71033

به گزارش گروه اجتماعی آنا، چندی پیش زن جوانی به پلیس فتا رفت و از فردی شکایت کرد که در اینستاگرام با نام کاربری مشخصی ، پیام‌های توهین آمیزی در قالب پیغام های خصوصی برایش ارسال می‌کند.


در ادامه با تحقیقات گسترده و بررسی صفحه مورد نظر در شبکه اجتماعی اینستاگرام مشخص شد مالک صفحه مورد نظر در شبکه اجتماعی تلگرام نیز عضویت دارد. لذا از طریق روش های مهندسی اجتماعی محرز شد مالک صفحه مورد نظر در شبکه تلگرام با استفاده از خط اینترنت رایتل اقدام به فعالیت کرده و کارشناسان سرانجام موفق به شناسایی مالک خط شدند.


به دنبال شناسایی صاحب خط، کارآگاهان وی را دستگیر کردند. صاحب خط در تحقیقات عنوان کرد؛ خط رایتل را از اوایل سال جاری در اختیار یکی از بستگانش قرار داده است. بدین ترتیب فرد مورد نظر شناسایی و دستگیر شد. متهم که سیاوش نام داشت در تحقیقات به پلیس گفت: حدود یک ماه پیش با شاکی آشنا شدم و همین آشنایی باعث شد تا از او عکس‌هایی بدست آورم. بعد از مدتی شاکی گفت که دیگر نمی‌خواهد با من رابطه داشته باشد و من او را تهدید کردم که درصورت قطع رابطه عکس‌هایش را در فضای مجازی منتشر خواهم کرد.


سرهنگ دوم حسن محمدنژاد، رئیس پلیس فتا استان مازندران در این رابطه به آنا گفت: با اعتراف متهم، او روانه بازداشتگاه شد و بررسی‌ها ادامه دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر