صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۱ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
مدیر روابط عمومی انتقال خون استان تهران:

پویش مردمی «یک لحظه زندگی» برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی انتقال خون استان تهران، عنوان کرد: پویش مردمی «یک لحظه زندگی» با همکاری اداره کل انتقال خون استان تهران و مجله موفقیت همزمان با روز احسان و نیکوکاری آغاز می‌شود.
کد خبر : 70693

به گزارش گروه اجتماعی آنا، حسین دزفولی، مدیر روابط عمومی انتقال خون استان تهران در این باره گفت: پویش مردمی یک لحظه زندگی با شعار «این بهار را تو با من بخوان» با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون سالم، چهاردهم اسفند 1394 که به عنوان روز احسان و نیکوکاری نامگذاری شده، آغاز و تا پایان نوروز 1395 ادامه خواهد داشت.


وی با توجه به همکاری انتقال خون تهران و مجله موفقیت در برگزاری این کمپین، افزود: سازمان انتقال خون در دوره مدیریتی جدید، همواره بر استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی برای توسعه فرهنگ اهدای خون به ویژه اهدای خون مستمر تاکید داشته و این کمپین نیز بنا دارد با مشارکت و حمایت همشهریان تهرانی به یک پویش مردمی و ملی عظیم تبدیل شود.


دزفولی خاطرنشان کرد: پوستر کمپین جمعه 14 اسفند 1394 در تالار امام خمینی (ره) دانشکاه علوم پزشکی شهید بهشتی رونمایی می‌شود و روز بعد؛ پانزدهم اسفند 1394 که روز درختکاری است با حضور چهره‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی و کاشت یک اصله نهال در مرکز اهدای خون وصال به طور رسمی آغاز می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر