صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۷ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
جانشین پلیس راهور ناجا:

حفظ محیط زیست از دغدغه های پلیس راهور ناجا است

جانشین پلیس راهور در مراسم روز درختکاری در جمع مدیران و کارکنان پلیس راهور ناجا گفت: حفظ محیط زیست از دغدغه های پلیس راهور ناجا است.
کد خبر : 7020

به گزارش گروه اجتماعی آنا، سردار موسی امیری جانشین پلیس راهور ناجا در حاشیه مراسم روز درختکاری ضمن اشاره به سفارش پیامبر اکرم (ص) که کاشت نهال را از اعمال نیکوی متاخر هر فردی عنوان کرده‌اند گفت: پلیس راهور ناجا از جمله دستگاه‌های خدمتگزاری است که پاسداشت محیط زیست را سر لوحه کار خود قرار داده و در راستای وظایف فردی و سازمانی خود اهتمام جدی به آن دارد.


وی گفت: از جمله اقدامات پلیس راهور در حوزه حفظ محیط زیست الزام خودروسازان به رعایت استاندارد آلایندگی یورو 4 و همچنین پیگیری از رده خارج کردن خودروهای فرسوده می باشد که با توجه به حجم بالای آلایندگی خودروهای فرسوده و تاثیر بالای رعایت استانداردهای آلایندگی در خودروهای تولیدی، این اقدامات پلیس راهور در حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی های محیطی موثر بوده است.


سردار امیری در ادامه به تاثیر مثبت روانی درختکاری بر هر فردی اشاره کرد و گفت: کاشت نهال و ملاحظه اراده خداوند در رشد و شکوفایی طبیعت در بهار آثار مثبت فراوانی در زندگی به همراه خواهد داشت که امیدواریم این فرهنگ در بین عموم مردم نهادینه شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر