صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۲ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

انتخاب نشریه «تحقیق در عملیات در کاربردهای آن» واحد لاهیجان به عنوان ده نشریه بر‌تر

نشریه «تحقیق در عملیات در کاربردهای آن» (ریاضیات کاربردی)دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به عنوان ده نشریه بر‌تر انتخاب شد.
کد خبر : 70073

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، بر اساس گزارش‌های استنادی نشریات فارسی JCR پایگاه علمی جهاد دانشگاهی، نشریه «تحقیق در عملیات در کاربردهای آن (ریاضیات کاربردی)» دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به عنوان سومین نشریه بر‌تر کشور و تنها نشریه بر‌تر واحد‌های دانشگاهی استان گیلان در گروه علوم پایه انتخاب شد.


دکتر سهراب کردرستمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و سردبیر نشریه «تحقیق در عملیات در کاربردهای آن (ریاضیات کاربردی)» با ابراز خشنودی، این موفقیت ارزشمند علمی به دست آمده را حاصل تلاش‌های بی‌شائبه اعضای هیات تحریریه به‌ویژه دکتر مهران فخرایی (مدیر مسئول)، دکتر میرمظفر فلاح چای معاونت پژوهش و فناوری واحد، دکتر صادق‌پور جعفر و تمامی مدیرانی اجرایی و پژوهشی دانست.


رتبه ذکر شده در گزارش به صورت مستند (با قابلیت رهگیری مقالات استناد کننده و مورد استناد واقع شده) به صورت Online در بخش JCR تارگاه مرکز اطلاعات علمی به نشانی www.SID.ir موجود است و امکان دسترسی به اطلاعات سایر سال‌ها (۷۹ تا ۹۳) نیز در این تارگاه فراهم است.


انتهای پیام/

ارسال نظر