صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۷ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۴

قهرمانان مسابقات والیبال و فوتسال جام دهه مبارک فجر در دانشگاه آزاد اسلامی شناخته شدند

اداره کل منابع انسانی و سیاست‌های رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر سومین دوره مسابقات والیبال را در سالن‌های ورزشی فتح و حافظ برگزار کرد.
کد خبر : 69222

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حضور دکتر مرتضی احسانی در تیم معاونت اداری و مالی، دکتر حسین‌زاده لطفی، دکتر محتاجی، دکتر گیوریان و دکتر خواجه رحیمی در تیم معاونت آموزش و حضور دکتر نیازی در تیم گزینش رقابت‌های این دوره از مسابقات را با دوره‌های قبلی متمایز ساخته بود. حضور چشمگیر پرسنل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برای تشویق و تماشای مسابقات که با شور و شوق همراه بود نشان از همدلی، همزبانی و همکاری معاونین و مدیران کل و پرسنل سازمان مرکزی داشت. رقابت‌های این دوره با قهرمانی مجدد حفاظت علوم و تحقیقات الف و نایب قهرمانی پشتیبانی سازمان مرکزی دانشگاه و سومی معاونت آموزش همراه بود.


در این دوره از مسابقات از یاشار خداوردی از واحد علوم و تحقیقات به عنوان ارزشمند‌ترین و عباس آزادیان از معاونت اداری و مالی سازمان به عنوان بازیکن اخلاق تقدیر شد.



همچنین ششمین دوره مسابقات فوتسال جام دهه مبارک فجر در تاریخ سوم اسفند ماه جاری به پایان رسید. در این دوره از مسابقات که با حضور بی‌سابقه 33 تیم در چهار گروه برگزار شد تیم حفاظت فیزیکی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برای سومین دوره پیاپی به مقام قهرمانی رسید و تیم مجتمع رفاهی حافظ، پدیده این دوره از مسابقات به مقام دوم و تیم معاونت آموزش برای سومین دوره پیاپی به مقام سوم رسید.


برگزاری 77 مسابقه از تاریخ سوم تا پنجم بهمن ماه سال جاری نشان از توجه ویژه اداره کل منابع انسانی و سیاست‌های رفاهی به ویژه دکتر علیزاده به ورزش کارکنان و اهمیت به سلامت جسم و روان همکاران سازمان مرکزی دارد. در روز پایانی مسابقات از عباس فتحی(حفاظت سازمان) ارزشمند‌ترین بازیکن و حیدر طیبی (سازمان چاپ و انتشارات) به عنوان بازیکن اخلاق تقدیر شد.


همچنین حوزه ریاست به عنوان تیم اخلاق انتخاب شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر