صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۹ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۴
رئیس سازمان بازرسی کل کشور خبر داد

برگزاری جلسه بررسی قراردادهای نفتی در هفته جاری/ موضوع دفن سیب‌زمینی در شیراز در حال تحقیق است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از برگزاری جلسه دیگری طی روزهای آینده با وزیر نفت برای بررسی قراردادهای نفتی خبرداد.
کد خبر : 69161

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، قاضی ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه حدود 10 روز قبل جلسه‌ای با وزیر نفت برگزار شد نتیجه این جلسه چه بود، اظهار کرد: در آن جلسه که طولانی‌ هم بود موضوع قراردادهای نفتی مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در برخی از موارد فرصت بررسی پیدا نشد که قرار است طی روزهای آینده جلسه دیگری برگزار شود و نسبت به برخی مسائل تصمیم‌گیری شده و گزارش آن به سران قوا اعلام شود.


رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: در آن جلسه که با حضور وزیر نفت در رابطه با قراردادهای نفتی برگزار شد صحبت‌های خوبی انجام و مقرر شد دو کمیسیون ادامه کار را مورد بررسی قرار دهند.
اختلاف نظر سازمان بازرسی و وزارت نفت در موضوع قراردادهای نفتی


وی تصریح کرد:‌ تنها در دو موضوع اختلاف نظر میان ما و وزارت نفت وجود داشت که قرار شد این دو کمیسیون این هفته برگزار شود.


رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت:‌ ما مجدداً گزارش جدیدی را آماده خواهیم کرد و به رؤسای قوا اعلام می‌کنیم.


معرفی مقصران آلودگی هوا تا پایان سال


قاضی سراج همچنین در خصوص بحث آلودگی هوای شهر تهران و اینکه پیش از این درباره ارائه گزارش به نهادها اطلاعاتی عنوان شده بود، گفت: گزارش‌ها از فعالیت 11 نهاد و دستگاه مسئول در موضوع آلودگی هوا آماده شده و نتیجه آن به سران قوا اعلام شده است، به طور قطع تا پایان سال 94 درباره اینکه کدام دستگاه قصور یا تقصیر داشته‌اند نیز اعلام نظر خواهند شد.


قاضی سراج درباره بورسیه‌های دانشگاه‌ها عنوان کرد: وزارت علوم به ما قول داد که تمام مسائل مربوط به بورسیه‌ها را حل کند و ما هم با معاونان مربوط هم جلساتی داشتیم و آنها هم تأکید کردند که قول خواهند داد موضوع را حل و فصل خواهند کرد و اجازه نخواهند داد که به کسی اجحاف شود.


وی ادامه داد: ما اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و امیدواریم پیش از اینکه مسئله کیفری شود پرونده بسته شود البته بیشتر موارد حل شده و تنها چند مورد باقی مانده است.


رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره بحث دفن سیب‌زمینی در شیراز توضیح داد: ما هنوز گزارش این موضوع را تکمیل نکردیم اما تحقیقاتمان را در حال انجام دادن هستیم.


قاضی سراج درباره دستور کار ستاد مبارزه با فساد و آخرین وضعیت مبارزه با زمین‌خواری اضافه کرد:‌ آخرین دستور کار ستاد مبارزه با فساد بحث موسسات مالی بوده است که برخی از آنها مجوزهای لازم را نداشته‌اند.


رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: بانک مرکزی در این خصوص گزارشی داد که در حال حاضر در کمیسیون‌های تخصصی در حال بحث و بررسی است البته در مورد زمین‌خواری هم این موضوع همیشه در دستور کار ما بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر