صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۳۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴

شاگردان یحیی در خانه لخویا گل کاشتند/ شروع درخشان سبزپوشان اصفهانی

ذوب‌آهن نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پشت سرگذاشتند تا با سه امتیاز ارزشمند به اصفهان برگردند.
کد خبر : 69026

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، دیدار تیم‌های لخویای قطر و ذوب‌آهن ایران از گروه B مسابقات لیگ قهرمانان 2016 آسیا که از ساعت 18:45 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه آغاز شده بود، با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.


مهدی رجب زاده در دقیقه ۴۶ گل برتری ذوب آهن را به ثمر رساند.


در این دیدار اکثر زمان نیمه نخست دراختیار تیم میزبان بود و شاگردان یحیی گل محمدی به استفاده از ضد حملات دل بسته بودند. با وجود اینکه تیم لخویا زمان بیشتری را در اختیار داشت اما موقعیت های خطرناک تیم ذوب اهن بیشتر بود. این تیم در دقایق پایانی نیمه اول می توانست دروازه میزبان را باز کند اما مهاجم ذوب آهن دقت لازم را نداشتند.


درحالی که تیم میزبان نیمه دوم را شروع کرد تا بتواند دروازه مهمان ایرانی خود را باز کند اما این ذوب آهن بود که در همان شروع نیمه شوک لازم را به لخویا وارد کرد و توسط مهدی رجب زاده به گل برتری دست پیدا کرد.


شاگردان یحیی گل محمدی علاوه بر گلی که وارد دروازه لخویا کردند موقعیت های دیگری هم برای افزایش تعداد گل هایشان داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. یکبار نیز توپ ذوبی ها به تیر دروازه حریف برخورد کرد.


در دقایق پایانی و وقت های اضافه تیم لخویا تلاش زیادی کرد تا بتواند بازی را به تساوی بکشاند اما موفق به این امر نشد و در نهایت شاگردان گل محمدی نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پشت سرگذاشتند تا پیش از برگزاری دیدار تیم‌های النصر عربستان و بنیادکار ازبکستان دو تیم دیگر گروه B با 3 امتیاز صدرنشین گروه لقب بگیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر