صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۱ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با آنا

حسین عبدی: اعتصاب بازیکنان برای باشگاه عجیب بود/ پرداخت جدیدی به خانواده مرحوم نوروزی نداشتیم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: اعتصاب بازیکنان باید حتما کالبد شکافی شده و دلایل بروز چنین رفتاری از سوی برخی از بازیکنان مشخص شود.
کد خبر : 68868

حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص اعتصاب بازیکنان پرسپولیس که روز گذشته اتفاق افتاد گفت: «برای ما این عکسالعمل از سوی بعضی از بازیکنان تیم عجیب بود. در فصلی که اکثر تیم‌های لیگ برتری با مشکلات مالی زیادی روبرو هستند، پرداختی باشگاه پرسپولیس به بازیکنانش نسبت به سایر تیم‌ها خوب بود.»


وی ادامه داد: «اعتصاب بازیکنان باید حتما کالبد شکافی شود و دلایل بروز چنین رفتاری از سوی برخی از بازیکنان مشخص شود. به طور حتم مردم با شنیدن چنین اخباری ناراحت می‌شوند و ما نباید کاری کنیم تا اسباب ناراحتی مردم و هواداران پرسپولیس شویم.»


سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد اردوی این تیم در تعطیلات عید امسال بیان کرد: «از چند کشور اروپایی و خلیج فارس برای برگزاری اردو پیشنهاد داریم. هدف ما برگزاری بازی دوستانه با فاینورد هلند بود که به دلیل مشکلات این باشگاه این اردو کنسل شد. هیات مدیره در حال بررسی این موضوع است و تا چند روز دیگر تصمیم قطعی در این مورد گرفته خواهد شد.»


عبدی در رابطه با پرداختی باشگاه پرسپولیس به خانواده هادی نوروزی افزود: «باشگاه به دنبال این مساله است تا تمام مراحل قانونی طی شود تا هیچ مشکلی برای خانواده مرحوم نوروزی پیش نیاید. البته باشگاه در ابتدای کار پرداختی‌هایی هم داشته است و الباقی مبلغ هم بعد از اتمام مراحل قانونی پرداخت می شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر