صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۷ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴

پوتین در سال 2015، 1/5 میلیون بار در رسانه‌های روسیه حاضر شده است

بر اساس تحقیق انجام شده، نام ولادیمیر پوتین در یک سال گذشته بیش از 1.5 میلیون بار در رسانه‌های روسیه مورد اشاره قرار گرفته است.
کد خبر : 68425

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از خبرگزاری رسمی ترکیه (ایتار تاس)، بر اساس آماری که در وب‌سایت سیستم رصد و تحلیل رسانه‌ها (مدیالوگیا) منتشر شده، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در صدر مردان سیاستمداران ورد اشاره در رسانه‌های جمعی روسیه قرار دارد.


بر اساس این گزارش، در فاصله فوریه 2015 (اسفند 93) تا 2016، بیش از 1.5 میلیون خبر که در آن به پوتین اشاره شده در رسانه‌های جمعی روسیه منتشر شده است. دیمیتری مدودف، نخست‌وزیر روسیه، با اختصاص 500 هزار خبر به خود در رده دوم این فهرست قرار دارد. دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، نیز با 200 هزار خبر در رده سوم جای گرفته است.


سرگی لاوروف، وزیر امور خارجه و سرگی سوبیانین، شهردار مسکو هم در رده‌های چهارم و پنجم هستند.


از دیگر شخصیت‌های برجسته‌ای که جزو 12 مرد خبرساز رسانه‌های روسیه محسوب می‌شوند، می‌توان به آندری ووروبیوف، فرماندار منطقه مسکو، ویتالی موتکو، وزیر ورزش، رمضان قدیروف، رئیس‌جمهوری چچن، کریل، اسقف اعظم مسکو و کل روسیه ، رگی آکسیونو، رئیس‌جمهوری کریمه، آنتون سیلوانوف، وزیر دارایی سرگی شویگو، وزیر دفاع، سرگی ناریشکین، رئیس دوما، دیمیتری روگوزین، معاون نخست‌وزیر و ولادمیر مارکین، سخنگوی کمیته تحقیقات اشاره کرد.


دیگر اشخاص برجسته‌ای که در فهرست مدیالوگیا قرار دارند، ایگور شووالوف، معاون اول نخست‌وزیر، ولادیمیر مدینسکی، وزیر فرهنگ و الکسی میلر، مدیرعامل گازپروم هستند.


این فهرست از بررسی حدود 30 هزار منبع رسانه‌ای نظیر شبکه‌های تلویزیونی، ایستگاه‌های رادیویی، روزنامه‌ها، مجلات، آژانس‌های خبری و منابع آنلاین تهیه شده است.



انتهای پیام/

برچسب ها: ولادیمیر پوتین
ارسال نظر