صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۳ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴

رئیس دانشکده‌ هنر و معماری واحد رودهن تغییر کرد

مراسم تکریم و معارفه روسای جدید و قدیم دانشکده‌ هنر و معماری واحد رودهن با حضور هیات رئیسه، معاونان، مدیران و کارکنان این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 68222

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رودهن در این مراسم با قدردانی از زحمات سید حسام الدین طبیبیان رئیس سابق این دانشکده گفت: «ما همه از خانواده‌ بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی هستیم که در راستای پیشبرد و تعالی یک هدف گام برمی‌داریم و اگر تغییراتی هم در رده‌های مسئولیتی در درون واحد انجام می‌پذیرد صرفا در راستای هم‌افزایی و استفاده از توان مدیریتی سایر افراد است.»


دکتر نقی شجاع با بیان اینکه برای موفقیت و پیشرفت دانشگاه لازم است همه با تمام توان و با ارائه برنامه‌های علمی دانشگاه را یاری کنیم با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی این واحد افزود: «امیدوارم با توجه به شروع ترم جدید دانشجویان به کلاس‌های درس، مسئولان دانشکده‌ها با هماهنگی معاونت آموزرشی اقدامات لازم آموزشی را برای استفاده بهینه دانشجویان از کلاس‌های درسی را فراهم کنند.»


در پایان حکم علیرضا تقدیری از سوی شجاع به وی ابلاغ شد. در قسمتی از این حکم آمده است: به موجب این حکم به مدت یک سال به عنوان رئیس دانشکده هنر و معمار منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانت داری و قانونمندی در انجام کارهای محوله موفق باشید.


انتهای پیام/

ارسال نظر