صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۲ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با آنا

رسول‌کربکندی: فدراسیون شرایطی فراهم می‌کند که کی‌روش استعفا دهد/ ذوب آهن در این فصل شانس آورد

کارشناس فوتبال گفت: بهانه‌های مکرر کی‌روش تنها به این دلیل است که یا قرارداد این مربی پر از اشکال است یا اینکه فدراسیون عمدا شرایطی برای او فراهم می‌کند که خودش استعفا دهد.
کد خبر : 68209

رسول کربکندی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره استعفای کی روش و حاشیه هایی که به وجود آمده است، گفت: «کی‌روش چندسال است که در تیم ملی حضور دارد و در این مدت هم تیم را به جام جهانی فرستاد و جوانگرایی در تیم ملی به وجود آورد اما باید به این نکته توجه کنیم که مربی بزرگ امکانات و ابراز نیاز دارد تا بتواند بهترین نتیجه را کسب کند.»


وی افزود: «تشخیص فدراسیون فوتبال این است که کی‌‌روش همچنان به عنوان مربی در خدمت تیم ملی باشد اما متقابلا باید امکانات و ابزار مناسب فراهم شود تا بهانه‌های مختلف به دست او ندهند. اگر شرایط و امکانات مناسب در اختیار کی‌روش قرار بگیرد به طور حتم او کمتر بهانه‌تراشی و به تیم‌ملی و منافع آن توجه می‌کند.»


پیشکسوت فوتبال در واکنش به این موضوع فدراسیون و کی‌روش هر کدام به دنبال منافع شخصی خود هستند، اظهار کرد: «‌شاید به دلیل اینکه انتخابات فدراسیون فوتبال در راه است و کی‌روش هم با روی کار آمدن شخص دیگری غیر از کفاشیان احساس خطر کرد موضوع استعفایش را مطرح کرد اما اگر قرارداد او اصولی و محکم بود به طور حتم این موضوعات عنوان نمی‌شد چراکه این مربی باید طبق قراردادی که دارد در تیم ملی فعالیت کند و به دنبال موضوعات و منافع شخصی نباشد.»


کربکندی در ادامه گفت: «‌از طرف دیگر فدراسیون فوتبال هم تنها باید حافظ منافع تیم ملی باشد. تیم ملی در آستانه بازی‌های مقدماتی جام جهانی است و تنها باید به تیم ملی و منافع آن توجه کند نه اینکه با موضوعات حاشیه‌ای جو را متشنج کند. به اعتقاد من بهانه های مکرر کی‌روش تنها به این دلیل است که یا قرارداد این مربی پر از اشکال است یا اینکه فدراسیون عمدا شرایطی برای او فراهم می کند که خودش استعفا دهد.»


وی همچنین در مورد رقابت‌های لیگ برتر ایران و اینکه چه تیمی قهرمان خواهد شد؟ خاطرنشان کرد: «امسال لیگ برتر غیرقابل پیش‌بینی است چرا که کسی کمتر فکر می‌کرد تیمی مانند استقلال خوزستان با آن بازیکنان گمنام در نیم‌فصل دوم همچنان در بالای جدول قرار داشته باشد اما در مقابل تیمی مانند سپاهان در میانه‌های جدول قرار بگیرد. به همین دلیل نمی‌توانیم در مورد قهرمانی تیم‌ها اظهار‌نظری داشته باشیم. اما نکته‌ای که حائز اهمیت این است که هم‌اکنون تیم‌های‌مانند‌ استقلال، پرسپولیس، ذوب آهن و استقلال خوزستان جزو تیم‌های مدعی هستند و نمی‌توانیم آنها را نادیده بگیریم.»


کربکندی در پایان به وضع تیم‌ذوب آهن اشاره کرد و گفت: «متاسفانه تیم ذوب آهن در نیم‌فصل دوم عملکرد خوبی نداشت و تنها شانس این تیم این بود که تیم‌های بالای جدول هم امتیاز از دست دادند وگرنه به طور حتم از دست دادن 8 امتیاز در ابتدای فصل کار آنها را بسیار سخت می‌کرد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر