صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۷ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴

دستگیری سارق کیف‌های زنانه در بی‌آرتی

زینب زن جوان ٣٣ ساله‌ای که هر روز صبح از کرج به تهران می‌آمد و در خط بی‌آرتی آزادی به خاوران و بالعکس اقدام به کیف زنی و جیب بری می‌کرد به دست پلیس دستگیر شد.
کد خبر : 68196

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از اعتماد، به گفته پلیس، او یکی از مجرمان سابقه‌دار است که از سال ٨٠ تاکنون بارها به اتهام جیب بری دستگیر و روانه زندان شده است. زینب بعد از دستگیری صراحتا به ده‌ها فقره جیب بری در طول شش ما گذشته اعتراف کرد. او گفت: « من هر روز از کرج به تهران – میدان آزادی می‌آمدم و در طول روز به عنوان مسافر در اتوبوس‌های خط خاوران – آزادی تردد می‌کردم. سرانجام پس از انجام چندین فقره سرقت، دوباره به کرج می‌رفتم. اما نحوه شناسایی زینب در اتوبوس بی‌آرتی خط خاوران به آزادی در تاریخ ٢٢ بهمن امسال از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ به کلانتری ١١٥ رازی اعلام شد. به این ترتیب که یک مادر و دختر او را در حالی که اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و پول نقد داخل کیف‌شان کرده بود با کمک مردم دستگیر کردند. مردم بعد از اینکه او را به کلانتری تحویل دادند پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ١١ تهران تشکیل شد و پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. خانم مالباخته که متهم دو دستگاه گوشی و تلفن همراهش را سرقت کرده بود به کارآگاهان گفت: « به همراه دخترم در داخل اتوبوس ایستاده بودم که ناگهان دخترم متوجه شد که خانمی (متهم) دستش را داخل کیف من کرده است؛ دخترم بلافاصله موضوع را به من اطلاع داد. این خانم وقتی دید که دخترم سرقت او را دیده و به من گفته خیلی زود در ایستگاه هلال احمر از اتوبوس به بیرون پرید و قصد داشت تا با سوار شدن به یک دستگاه خودرو عبوری از محل فرار کند که توسط مردم دستگیر شد.»
سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده، رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: «با توجه به شناسایی متهم به عنوان یکی از مجرمان سابقه‌دار در زمینه جیب بری و اعتراف صریح وی به ده‌ها فقره جیب بری در طول شش ماه گذشته و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی متهم و همچنین شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است؛ پس از تمامی شاکیان و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می‌شود تا جهت پیگیری شکایت‌های خود به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در میدان حـر – خیابان ١٢ فروردین مراجعه کنند.»


انتهای پیام/

برچسب ها: آزادی پلیس سارق
ارسال نظر