صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۶ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

قلعه‌نویی: وضعیت تراکتورسازی بحرانی نیست/ از عنایت و اصفهانیان در خواست کمک کردیم

سرمربی تراکتورسازی گفت: با مشکلاتی که برایمان بوجود آمد در کسب نتیجه ناکام بوده‌ایم ولی با بازگشت حاتمی و هماهنگی نانگ و شریفی امیدواریم بتوانیم در بازی فردا خوب کار کنیم.
کد خبر : 67911

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست خبری قبل از بازی تیمش با سپاهان در جمع خبرنگاران حضور یافت و در مورد بازی فردا گفت: «در رابطه با بازی فردا باید بگویم سپاهان به لحاظ ساختار باشگاهی و تیمی که در اختیار دارد، قدرتمند است و طبیعتا بازی سختی داریم اما ما هم تراکتورسازی هستیم و تیم ما در چند سال گذشته نشان داده‌است که یکی از قطب های فوتبال ایران است.»


وی ادامه داد: «ما در هفته‌های گذشته نتایج خوبی نگرفتیم که اشتباهات داوری در آن تاثیرگذار بوده‌ است. ما در بازی با استقلال خوزستان موقعیت‌های زیادی داشتیم و در مقابل چند توپ به سمت دروازه اخباری آمد که این نشان دهنده نظم تیمی ماست. درکل تیم ما بهتر شده‌ است و امیدوارم فردا با یک بازی خوب نتیجه لازم را به دست بیاوریم.»


سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: «با مشکلاتی که برایمان بوجود آمد در کسب نتیجه ناکام بوده‌ایم ولی با بازگشت حاتمی و هماهنگی نانگ و شریفی امیدواریم بتوانیم در بازی فردا خوب کار کنیم. آمار پاس‌های صحیح مان هم قابل قبول است و تنها مشکل ما به لغو اردوی ترکیه برمی‌گردد که به تیم ما لطمه فراوانی زد.»


وی در مورد مشکلات تراکتورسازی بخصوص عدم گلزنی مهاجمان تیمش گفت: «ما دو راهکار برای رفع مشکل هماهنگی تیمی و همچنین گلزنی تیم‌مان داریم. هم باید خوب تمرین کنیم و هم از لحاظ روحی و روانی روی مهاجمان بیشتر کار کنیم تا آنها با آمادگی کامل در مسابقات حاضر شوند.»


قلعه‌نویی در مورد غایب‌های تیمش برای دیدار فردا عنوان کرد: «خوشبختانه محرومی نداریم ولی پنج بازیکن یک کارته داریم که با یک کارت زرد دیگر محروم می شوند. در مورد مصدومان تیم هم باید بگویم خالد شفیعی امروز به تمرینات تیم برگشت و باید از تلاش کادر پزشکی تیم تشکر کنم. البته فردین عابدینی مصدوم است و ما وی را در این بازی در اختیار نداریم.»


وی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا مبنی بر اینکه با شرایط بحرانی دو تیم در جدول، به نظرشان در بازی فردا کدام تیم از بحران خارج خواهد شد، گفت: «وضعیت تیم ما بحرانی نیست و به اعتقاد من بحران به دعوا در تمرینات تیم برمی گردد و الان اینگونه شرایطی نداریم. همه چیز دست خداست ولی ما تلاش می‌کنیم تا با یک برد خود آماده لیگ قهرمانان آسیا شویم.»
قلعه نویی افزود: «همه باید دست به دست هم بدهند تا تراکتورسازی نماینده بزرگی در آسیا باشد. ما حاضر بودیم در باغشمال بازی کنیم چراکه زمین بسیار خوبی دارد و موقعیت آن نیز در وسط فصل شهر است و برگزاری دیدارهای لیگ یک در یادگار برای من شک و شبهه بوجود آورده است. البته من گله ای ندارم ولی این کمک به تراکتور نیست و من اگر جای مسئولان بودم اجازه نمی دادم بازی در یادگار امام برگزار شود. وقتی بازی با پدیده برگزار شد، مسوولان باید از زمین چمن آن به خوبی نگهداری می کردند و بازی نمی گذاشتند.»


سرمربی تراکتورسازی در پایان گفت: «باید دوستان مطبوعاتی در این یک ماه به تراکتور کمک کنند. تیم متعلق به شماست. باید تراکتور را به خاطر خودش دوست داشت اما متاسفانه افرادی هستند که تراکتور را به خاطر منافع خودشان دوست دارند. ما 5 امتیاز را با اشتباهات داوری از دست دادیم. اشتباهات به قدری علنی بود که جایی این را گفتند که رابطه خوبی با ما ندارند. شما دیدید که جاهای دیگر یک توپشان این طرف و آن طرف می شود چقدر جنجال به پا می کنند ولی ما نامه نوشتیم و از آقایان عنایت و اصفهانیان خواستیم که به ما کمک کننند. دوستان در این شرایط باید حمایت کنند ولی این کار را نکردند که سبب شد ما از آن ها گلایه داشته باشیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر