صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۴ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

کتاب «مقدمه‌ای بر رایانش ابری» از سوی استاد دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر منتشر شد

عضو هیات علمی گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر از انتشار کتاب «مقدمه‌ای بر رایانش ابری» خبرداد و گفت: کتاب « مقدمه‌ای بر رایانش ابری» حاصل تلاشی مجدانه به منظور تدوین و تالیف دانسته‌ها و تجربیات نگارندگان در راستای بهبود و گسترش علوم جدید حوزه فن‌آوری اطلاعات در ایران است.»
کد خبر : 67908

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر عمید خطیبی، این کتاب را مورد نیاز دانشجویان مهندسی کامپیوتر و فن‌آوری اطلاعات دانست و افزود: کتاب «مقدمه‌ای بر رایانش ابری» کوشیده است تا با رفع خلاء موجود، مجموعه‌ای کامل از اطلاعات مرتبط را در اختیار دانشجویان رشته های گروه فنی و مهندسی، مدیریت و دیگر علاقمندان قرار دهد.


عضو هیات علمی گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر افزود: روند توسعه سیستم‌های کامپیوتری طی سالیان اخیر با تغییرات اساسی همراه بوده که متاسفانه با آنچه در اختیار خوانندگان و دانشجویان گرامی قرار می گیرد، تفاوت‌های بنیادی دارد.


خطیبی، از همکاری ماریه بازایی درانتشار این کتاب قدردانی کرد و گفت: کتاب « مقدمه‌ای بر رایانش ابری» به تیراژ 1000نسخه و در 328 صفحه در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.


از این پژوهشگر و استاد دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر که از سوی انجمن بانکداری مجازی به عنوان سردبیر مجله تخصصی Modern Banking انتخاب شده، تاکنون بالغ بر50 مقاله درکنفرانس های ملی، بین المللی و ژورنال‌های داخلی و خارجی به چاپ رسیده است. داوری چندین ژورنال بین‌المللی و تالیف یک عنوان کتاب دیگر با موضوع «تجزیه و تحلیل کدهای مخرب» از دیگر فعالیت های این محقق و پژوهشگر است؛ دکتر عمید خطیبی همچنین موفق به کسب استاد نمونه دانشگاه در سال 1392 و کسب پژوهشگر برتر دانشگاه در سال 1393 شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر