صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس کل دادگستری استان تهران تأکید کرد: برخورد قاطع با فساد در تشکیلات قضایی استان/ همکاران مراقب عملکرد خود باشند

رئیس کل دادگستری استان تهران از برخورد قاطع با فساد در تشکیلات قضایی استان تهران خبر داد و گفت: همکاران مراقب عملکرد خود باشند.
کد خبر : 67897

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری تهران، غلامحسین اسماعیلی در شانزدهمین نشست شورای معاونین دادگستری کل استان تهران افزود:در این راستا اولین اقدام واحدهای نظارتی در جلوگیری و پیشگیری از وقوع هرگونه تخلف است و اعمال تشویق‌های متعدد نیز به طور قطع می‌تواند در این مسیر موثر باشد اما در صورت بروز فساد در تشکیلات قضائی استان به هر میزان که باشد، قاطعانه با آن برخورد خواهد شد.


وی بار دیگر رعایت نظم و ترتیب به ویژه حضور در محل کار از سوی همکاران را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: خوشبختانه در این خصوص وضعیت بهتر شده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم، توجه داشته باشیم که تحقق مراتب مذکور، در واقع حفظ شئونات قضائی بوده و نتیجه آن ارتقاء اعتماد عمومی نسبت به عدلیه خواهد بود.


رئیس کل دادگستری استان تهران اضافه کرد: بزرگترین حامی و پشتیبان نظام اسلامی ما، همانا حضور گسترده مردم مسلمان ایران در صحنه‌های مختلف است که نقشه دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را نقش بر آب می‌سازد.


وی افزود: امید واثق دارم که ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی در انتخابات‌های پیش رو نیز همچون گذشته باشکوه تمام حضور خواهند یافت تا از این طریق سرنوشت خودشان و کشور را رقم زنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر