صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۲ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با آنا

حسین عبدی: بازی با فاینورد کنسل شد/ تیم‌های بزرگ خواهان برگزاری بازی دوستانه با پرسپولیس

سخنگوی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد بازی دوستانه این تیم با باشگاه فاینورد روتردام هلند لغو شد.
کد خبر : 67852

حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد برگزاری بازی دوستانه پرسپولیس و فاینورد در ایام عید نوروز گفت: «باشگاه فاینورد از مسوولان پرسپولیس درخواست برگزاری بازی دوستانه کردند و نظر ما برگزاری این بازی در تعطیلات عید بود اما به دلیل مشکلات باشگاه فاینورد این بازی کنسل شد و ما به دنبال گزینه‌های دیگر برای برپایی اردو و انجام بازی دوستانه هستیم.»


وی ادامه داد: «باشگاه فاینورد دلایل منطقی را برای کنسل کردن این بازی به ما ارائه کرد. فاینوردی‌ها مدعی بودند که به دلیل فشردگی مسابقات در هلند بازیکنان این تیم نیاز به استراحت دارند و همچنین چند بازیکن کلیدی این تیم مصدوم هستند و ممکن است به این بازی نرسند.»


عبدی در رابطه با گزینه‌های مطرح شده در مورد اردوی پرسپولیس که قرار است در ایام عید برگزار شود بیان کرد: هنوز با باشگاه کشور خاصی به توافق نرسیدیم. هلند، عمان و چند کشور دیگر جز گزینه‌های مطرح شده هستند ولی باشگاه هنوز تصمیم قطعی در این مورد نگرفته است.»


سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پایان افزود: «برنامه ریزی باشگاه برای برپایی اردوی نباید به کیفیت تیم لطمه بزند. ما به دنبال این مساله هستیم تا اردویی که برای تیم درنظر می‌گیریم به بالا بردن کیفیت تیم کمک کند و به همین دلیل باید برنامه مناسبی برای تیم درنظر بگیریم. ضمن اینکه پرسپولیس باشگاه بزرگی است و خیلی از تیم‌های بزرگ فوتبال خواهان برگزاری بازی دوستانه با سرخپوشان هستند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر