صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
در گفت و گو با آنا

ایوب ذوالفقاری: سه امتیاز بازی با سپاهان برای ما از نان شب هم واجب‌تر است/ مدیر عامل قول پاداش داد روحیه بازیکنان بالا رفت

سرپرست تراکتورسازی گفت: بازی برابر سپاهان برای ما و همه هواداران بازی مرگ و زندگی‌ است و باید سه امتیاز این بازی را به هر نحو ممکن کسب کنیم.
کد خبر : 67781

ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد تقابل تیم تراکتورسازی و تیم سپاهان اظهار داشت: «سپاهان تیم ریشه‌دار و با اصالتی است. سپاهان یکی از تیم‌های ریشه‌دار لیگ است و جزو نمایندگان ما در آسیا محسوب می‌شود. در لیگ تیم‌های مثل ما در نتیجه‌گیری نوسان داشته‌اند ولی برای ما این بازی حکم مرگ و زندگی دارد و می‌دانیم اگر سه امتیاز این بازی را نگیریم کارمان بسیار سخت خواهد شد.»


وی ادامه داد: «امتیازات این بازی برای ما از نان شب هم واجب‌تر است. کاری به سپاهان و حواشی آنها نداریم و می‌خواهیم در این بازی حساس پیروز باشیم تا به وضعیت خود سروسامانی بدهیم و لازمه این کار هم شکست دادن سپاهان است. سپاهان تیم حرفه‌ای است و ساختار دارد.»


ذوالفقاری در مورد اینکه تقابل حبیب گردانی و تراکتورسازی بعد از حواشی فصل قبل می‌تواند جالب توجه باشد هم خاطر نشان کرد: «حبیب گردانی بازیکن تراکتور بوده و بنا به دلایلی از تیم ما رفته و در سپاهان مشغول به فعالیت است، این بازیکن کیفیت خوبی دارد و فکر می‌کنم با انگیزه زیادی در این بازی حضور خواهد داشت. حبیب هر کجا بوده و هر پیراهنی را بر تن کرده به آن پیراهن عشق ورزیده و در حال حاضر هم این بازیکن پیراهن سپاهان را بر تن کرده‌ است و من فکر می‌کنم تقابل ما با گردانی تقابل فوتبالی باشد و این موضوع هم در همه جای دنیا وجود دارد، برای این بازیکن در تیم سپاهان آرزوی موفقیت می‌کنم.»


سرپرست تیم تراکتورسازی در مورد وعده پاداش مدیرعامل این تیم برای این بازی هم تصریح کرد: «عباسی دیروز در تمرین حضور پیدا کردند و با بازیکنان در مورد اهمیت بازی با سپاهان صحبت کرد. پاداشی هم برای این بازی در نظر گرفته شده که در روحیه بچه ها تاثیر به سزایی خواهد داشت، امیدوارم با برد برابر سپاهان دوباره به جدول برگردیم و بتوانیم پاسخ محبت های هواداران را بدهیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر