صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

گسترش تبادلات علمی استادان و نخبگان برجسته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت

جلسه هم‌اندیشی اعضای هیات علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به دعوت دفتر ارتباط با صنعت و جامعه این واحد دانشگاهی با حضور دکتر مجتبی محزون استاد برجسته مکانیک برگزار شد.
کد خبر : 67664

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محزون در این جلسه به تشریح دیدگاه‌ها و تجربیات خود در حوزه تربیت آموزشی و پژوهشی دانشجویان، توجه به مساله حفظ کیفیت در حوزه‌های آموزش و پژوهش، توجه به آیات قرآنی و تعالیم حیات بخش اسلام و ابعاد مساله اخلاق و توجه به آن در همه شئون آکادمیک پرداخت.


سپس هر یک از اعضای هیات علمی شرکت کننده در این جلسه با ابراز دیدگاه‌های خود، پرسش‌هایی درباره مسائل آموزشی و پژوهشی مطرح کرد.


رئیس دفتر ارتباط با صنعت و جامعه واحد مرودشت در حاشیه این جلسه به خبرنگار آنا گفت: «برگزاری این سلسله جلسات با استادان برجسته می‌تواند نقش بسزایی در انتقال تجربه به اعضای هیات علمی جوان و نقش آنان در تربیت دانشجویان داشته باشد.


دکتر محمدرضا صالحی‌زاده تصریح کرد: «دفتر ارتباط با صنعت و جامعه این واحد دانشگاهی امیدوار است با ادامه این جلسات، بتواند علاوه بر فعالیت‌های معمول خود در گسترش ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه، در بهبود کیفیت اموزشی و تربیت بهتر نسل متخصص آینده کشور منشاء اثرات ثمربخشی باشد.»


استادان گروه مکانیک هرکدام به نوبه خود، به بیان خلاصه‌ای درباره تاریخچه، وضعیت فعلی گروه مهندسی مکانیک و فعالیتهای صورت گرفته در حوزه ارتباط با صنعت در این واحد دانشگاهی پرداختند.


در پایان این جلسه، با قدردانی از محزون، بازدیدی از کتابخانه و آزمایشگاه‌های این واحد دانشگاهی صورت گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر