صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۰۸ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۴
واحدهای دانشگاهی در سالی که گذشت

راه‌اندازی رشته ناوبری برای نخستین بار در واحد گناوه/ کسب مجوز تاسیس آزمایشگاه همکار استاندارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناوه درباره دستاوردهای سال گذشته این واحد گفت: رشته ناوبری در مقطع کاردانی پیوسته از میان دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور برای نخستین فقط در واحد گناوه راه‌اندازی شد و این واحد اکنون در این رشته دانشجو می‌پذیرد.
کد خبر : 6761

دکتر یدالله قلایی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، گزیده‌ای از موفقیت های یک سال اخیر این دانشگاه در حوزه های پژوهشی، مالی، فرهنگی، آموزشی دانشجویی و سایر حوزه های مرتبط را تشریح و ابراز امیدواری کرد تا این نهاد دانشگاهی با تلاش مستمر و حمایت هر چه بیشتر مسئولان، استادان و کارکنان واحد و همشهریان هر ساله شاهد موفقیت های بیشتری در عرصه خدمت رسانی به مردم و دانشجویان باشد.


وی با بیان اینکه حائز رتبه دو عملکرد مالی از میان واحدهای همتراز دانشگاهی دانشگاه آزاد در سراسر کشور شده ایم، افزود: تصویب چهار رشته جدید در مقطع کاردانی و کارشناسی ارشد درسطح استان و راه اندازی رشته ناوبری در مقطع کاردانی پیوسته که از میان دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور برای نخستین بار تنها واحد گناوه در این رشته دانشجو می‌پذیرد از جمله کارکردهای خوب این واحد در سال گذشته بود.



قلایی‌زاده، کسب مقام اول فوتسال و والیبال خواهران در مسابقات دانشگاه‌های آزاد و دولتی سراسر استان بوشهر و نائب قهرمانی فوتسال استادان و کارمندان این دانشگاه، ارائه بیش از چهل مقاله و ده طرح پژوهشی خاتمه‌یافته از سوی استادان و دانشجویان این واحد در نشریات علمی و معتبر داخل و خارج از کشور را بخش دیگری از فعالیت ها و دستاوردهای واحد متبوع خود عنوان کرد.








به‌روز کردن صدور مدارک گواهی موقت فارغ‌التحصیلی دانشجویان، موفقیت در افزایش دانشجویان جدیدالورود و دانشجویان فارغ‌التحصیل بصورت همزمان، اضافه شدن پانزده نفر از استادان دکتر یا دانشجوی دکتری برای تدریس در واحد گناوه در راستای بهبود کیفیت آموزشی از دستاوردهای این واحد در سال 93 است.

این مسئول با بیان اینکه این واحد جزء معدود واحدهایی است که موفق به جذب حداکثری بودجه پژوهشی شده است، به آنا گفت: به‌روز کردن صدور مدارک گواهی موقت فارغ‌التحصیلی دانشجویان، موفقیت در افزایش دانشجویان جدیدالورود و دانشجویان فارغ‌التحصیل به صورت همزمان، اضافه شدن پانزده نفر از استادان دکتر یا دانشجوی دکتری برای تدریس در واحد گناوه در راستای بهبود کیفیت آموزشی از دستاوردهای این واحد در سال 93 است.


رئیس واحد گناوه، سامان‌بخشی وضع استخدامی و امنیت شغلی کارکنان (مجوز رسمی همه کارکنان)، بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی دانشگاه برای تداوم پیشرفت در حوزه تربیت بدنی، تاسیس و راه اندازی کارگاه ناوبری و مکانیک خودرو، تصویب چند طرح عمرانی در شرف اجرا از قبیل مسجد، آزمایشگاه و کارگاه، برنامه‌ریزی برای برگزاری مداوم مراسم و جشن های فارغ‌التحصیلی و افزایش تسهیلات دانشجویی شامل وام های کمک هزینه تحصیل، وام ازدواج دانشجویی و ... را از فعالیت های این واحد نام برد.


قلایی‌زاده ادامه داد: خرید تجهیزات پیشرفته کارگاهی مربوط به گروه ناوبری و عمران، برگزاری مراسم فرهنگی، سیاسی، مذهبی و سایر موارد مرتبط توسط واحد فرهنگ دانشگاه از جمله جشن ازدواج دانشجویی و کرسی آزاداندیشی، افزایش فعالیت واحدهای بسیج دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه از جمله اردوی کاروان‌های راهیان نور و اردوهای جهادی طرح هجرت، سازماندهی بخش روابط عمومی دانشگاه برای افزایش فعالیت در عرصه رسانه های دیداری و شنیداری نیز بخشی دیگر از دستاوردهای واحد گناوه است.



این مسئول با توجه به تجهیز کتابخانه دانشگاه آزاد گناوه از ده هزار جلد به بیش از یازده هزار جلد کتاب اظهار کرد: تجهیز کتابخانه دانشگاه به سیستم یکپارچه کتابخانه های دانشگاه آزاد اسلامی موسوم به سیکا و کسب مجوز تاسیس آزمایشگاه همکار استاندارد در زمینه کالیبراسیون از اداره کل استاندارد استان بوشهر در راستای درآمدزایی و کاهش وابستگی به شهریه دانشجویان از دستاوردهای مهم این واحد در سال گذشته بود.


رئیس واحد گناوه با تاکید بر اینکه اهداف و سیاست‌های رئیس دانشگاه در سال 94 را در واحد گناوه مدنظر قرار خواهیم داد، به آنا گفت: آمادگی این واحد دانشگاهی را برای همکاری در تمامی حوزه ها بویژه حوزه های علمی، فنی و پژوهشی با تمامی ادارات، نهادها و ارگان های واقع در شهرستان و استان و حتی فراتر از آن اعلام می کنیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: کیفیت آموزشی
ارسال نظر