صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

ذوالفقاری: برخی از عناصر مخل انتخابات در روزهای گذشته دستگیر شدند

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: عناصری که قصد اختلال در انتخابات را داشتند در روزهای گذشته از سوی سپاه در شرق کشور و مرزبانی و نیروی انتظامی و همچنین عزیزان در وزارت اطلاعات دستگیر شدند.
کد خبر : 67598

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از ایسنا، حسین ذوالفقاری امنیت را شرط اولیه برگزاری انتخابات دانست و اظهار کرد: از ماه‌ها قبل اقدامات لازم در این حوزه صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌ها بر مبنای بررسی وضعیت امنیتی کشور و تهدیداتی که ممکن است متوجه انتخابات باشد، دسته‌بندی و مشخص شده است.


وی افزود: بر اساس این برآوردها، دستورالعمل‌های مختلفی از سوی شورای امنیت و دستگاه‌های مسئول صادر شده و نیروی انتظامی بار اصلی انتخابات و حراست از شعبات اخذ رأی را برعهده دارد.


معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در گفت‌وگو با رادیو انقلاب ادامه داد: وزارت اطلاعات از چند ماه قبل کار خود را آغاز کرده و همچنین بسیج و سپاه تامین نیروی کمکی را بر عهده گرفته‌اند و ستاد کل نیروهای مسلح دستورالعمل‌های لازم را صادر کرده‌اند.


وی تصریح کرد: در برخی مناطق مراقبت بیشتری را لازم داشتیم و در نقاط مرزی توفیقات خوبی صورت گرفت و عناصری که قصد اختلال در انتخابات را داشتند در روزهای گذشته از سوی سپاه در شرق کشور و مرزبانی و نیروی انتظامی و همچنین عزیزان در وزارت اطلاعات دستگیر شدند.


ذوالفقاری گفت: این افراد با صراحت در بازجویی‌ها اعلام کردند قصد اقداماتی را داشتند که از قبل خنثی شد و تا کنون همه پیش‌بینی‌ها صورت‌ گرفته است و مشکل خاصی در حوزه امنیت نداریم.


معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور همچنین به مشکل‌آفرینی برخی طرفداران نامزدها اشاره کرد و افزود: عواملی که می توانست تاثیر گذار باشد مد نظر قرار گرفت و مدیریت مسائل در اولویت قرار دارد؛ ضمن اینکه تمام کاندیداها با همکاری و همراهی از قانون تمکین کرده‌اند؛ حتی افرادی که رد صلاحیت شدند از طریق قانونی اقدام کرده‌اند که گام مثبتی برای کشور است.


انتهای پیام/

ارسال نظر