صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

کارشناس روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال: درخواست اماراتی‌ها عرف است/ اعزام نیروی مسلح برای جنگ است نه ورزش

کارشناس روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال اعلام کرد درخواست اماراتی‌ها برای تامین امنیت تیم‌های باشگاهی‌شان کاملا معمولی بوده‌ است.
کد خبر : 67537

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،‌ فدراسیون فوتبال امارات در نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشته از فدراسیون فوتبال ایران خواسته که برنامه‌ها و تدابیر خود برای تامین امنیت و حفاظت از نمایندگان امارات به هنگام حضور در ایران را به فدراسیون فوتبال امارات ارائه دهند تا آنها بعد از بررسی‌ های لازم جواب خود را اعلام کنند.


حامد مومنی کارشناس بین‌الملل فدراسیون فوتبال در واکنش به نامه اماراتی ها مبنی بر تامین امنیت تیم‌های باشگاهی‌شان در ایران به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «اماراتی از AFC خواسته‌اند که نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران بزند و از ما بخواهد «security plan» یا همان نقشه امنیت بازی‌هایی که نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا با باشگاه‌های ایران برگزار می‌کنند را ارائه کنیم.»


وی ادامه داد: «این درخواست کاملا عادی است و هرگاه اتفاقاتی موجب نگرانی کشوری می‌شود برای تامین امنیت تیمش درخواست «security plan» از «AFC» می‌کند. خود ما چند سال پیش که در لبنان بمب‌گذاری شد برای انجام دیدار تیم ملی در این کشور از AFC چنین درخواستی را داشتیم. این کار عرف است و نباید موجب نگرانی اهالی فوتبال شود.»


مومنی در مورد اینکه اماراتی‌ها درخواست ناظر ویژه و دو نیروی مسلح نیز داشته‌اند، عنوان کرد: «بی دلیل موضوع را بزرگ می‌کنند. نیروی مسلح برای جنگ است نه ورزش. مسلما چنین اتفاقی نمی‌افتد. تا به امروز که از سوی AFC ناظر ویژه‌ای تعیین نشده است اما حداکثر کاری که کنفدراسیون فوتبال آسیا تعیین می‌کند این است که یک ناظر اضافی به همراه ناظر رسمی خود بفرستد که همان ناظر ویژه می‌شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر