صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۵ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
در گفت‌و‌گو با آنا اعلام شد؛

مسئول جنجالی پذیرش بیمارستان شهدای تجریش توبیخ شد/ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: از افراد با سعه صدر بالا در بخش پذیرش استفاده شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در واکنش به رفتار ناشایست و غیر اخلاقی یکی از پرسنل پذیرش بیمارستان شهدای تجریش گفت: فرد مورد نظر طبق ضوابط اداری توبیخ و به قسمت دیگری منتقل شد.
کد خبر : 67461

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، در روزهای اخیر فیلمی از برخورد ناشایست یکی از پرسنل بیمارستان شهدای تجریش در فضای مجازی منتشر شد که واکنش بسیاری را به همراه داشت زیرا مسئول مربوطه در بخش پذیرش بیمارستان پس از مشاهده حجم انبوه ارباب رجوع به آنان فحاشی کرده و جملات ناشایست و غیر اخلاقی را به آنان نسبت می‌دهد و حتی به شماره تلفن گزارش‌ها و شکایت‌های نصب شده بر دیوار بیمارستان اشاره کرده و از مردم می‌خواهد در صورت نارضایتی با شماره شکایات بیمارستان تماس گرفته و گزارش دهند.


خسرو رحمانی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی آنا در مورد برخورد ناشایست و غیر اخلاقی این پرسنل بیمارستان اظهار کرد: متاسفانه بر اثر بی‌سلیقگی، فردی با آستانه تحمل پایین و برخورد نامناسب در پذیرش بیمارستان استخدام شده بود و در اثر خستگی و فشار کاری برخورد ناصحیح و ناشایستی از خود بروز داد که پس از آن ماجرا دستور دادیم که این فرد از قسمت مربوطه جابه‌جا شود.


وی افزود: این فرد بر اساس ضوابط اداری، توبیخ و از بخش پذیرش به قسمت دیگری منتقل شد زیرا باید افرادی را در پذیرش بیمارستان‌ها قرار دهیم که آستانه تحمل بالا، متین، خوش زبان و خوش برخورد باشند و بیان موثری داشته باشند که در شأن مردم و بیماران باشد.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: باید از چنین افرادی در محلی استفاده شود که برخورد مستقیم با مردم نداشته باشند و این فرد نیز به چنین بخشی منتقل شده است.


رحمانی در مورد آموزش‌ به پرسنل بیمارستانی برای افزایش آستانه تحمل و همچنین تشویق پرسنل با اخلاق بیمارستان گفت: در برنامه اعتباربخشی بیمارستان ها برنامه‌ای برای این موضوع در نظر گرفته شده است و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز آن را اجرایی کرده است اما برخی از افراد با آموزش هم اصلاح نمی‌شوند بنابراین باید باوجود آموزش های داده شده با افرادی که اخلاق‌مداری را رعایت نمی‌کنند برخورد قانونی صورت گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر