صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۲ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

شهردار تهران: امکانات مناسبی برای استقلال و پرسپولیس فراهم می‌شود/ اساس کار شهرداری توجه به ورزش همگانی و عمومی است

محمدباقر قالیباف گفت: شهرداری تهران به عنوان یک نهاد مردمی تمام تلاشش را خواهد کرد تا امکانات مناسبی برای دو باشگاه بزرگ پایتخت فراهم کند.
کد خبر : 67385

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مراسم واگذاری دو ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صبح امروز در برج میلاد برگزار شد.


در این مراسم که با حضور مدیران و پیشکسوتان دو باشگاه برگزار شد، محمدباقر قالیباف، شهردار تهران، درباره واگذاری این دو ورزشگاه به دو تیم بزرگ پایتخت گفت: «استقلال و پرسپولیس دو تیم بزرگ ایران هستند که باید از فضاها و امکانات مناسبی برخوردار باشند. شهرداری تهران به عنوان یک نهاد مردمی تمام تلاشش را خواهد کرد تا امکانات مناسبی برای این دو باشگاه فراهم کند و واگذاری دو ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا(ع) به این دو باشگاه در راستای همین برنامه‌ها صورت گرفت.»


شهردار تهران تاکید کرد: «این دو ورزشگاه با این اولویت ساخته و به تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال اهدا شدند. مطمئناً خستگی از تن آنهایی که این دو ورزشگاه را ساختند درمی‌آید وقتی تیم‌های این دو باشگاه در این دو ورزشگاه تمرین و بازی کنند. من به همه کسانی که این دو استادیوم را ساختند خداقوت می‌گویم و از همه آنها کمال تشکر را دارم.»


محمدباقر قالیباف در ادامه افزود: «من نمی‌خواهم در اینجا گزارش کار بدهم و نمی‌خواهم از تلاش‌ها و زحمات شهرداری و شورای شهر و چه نیازهای اجتماعی و ضرورت شادابی و نشاط صحبت کنم، اما همه این مسائل در دهه گذشته در شهر تهران ما را به این نقطه رساند که چه شهروندی که از امکانات مالی برخوردار است و چه اشخاصی که از وضعیت مالی خوبی برخوردار نیستند، حتی بدون سوار شدن به ماشین، حتماً می‌توانند به یک محل ورزشی دست پیدا کنند.»


وی ادامه داد: «این اتفاق امروز رخ داده و نزدیک به ۸۰۰ زمین چمن برای فوتبال آماده شده و تعداد زیادی از سالن‌های کشتی نیز به بهره‌برداری رسیده است. مطمئناً ورزشی نبوده که ما برای استفاده عموم مردم به خصوص در تهران از طرف ما توجهی به آن نشود. اساس کار شهرداری، توجه به ورزش همگانی و عمومی است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر