صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۳ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
عضو بورد پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

دانشکده مامایی واحد نجف آباد باید الگوی دیگر واحد‌ها باشد

پروین عابدی عضو بورد پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، در راس هیاتی متشکل از اعضای بورد پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اراک، کار‌شناس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و نماینده سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، از امکانات، تجهیزات و فضای آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی واحد نجف آباد بازدید کردند.
کد خبر : 67369

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف آباد، دکتر عابدی پس بازدید چند ساعته و جلسه مشترک با رئیس واحد جامع مستقل نجف آباد گفت: «در بازدیدی که برای ارزیابی رشته مامایی از دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد داشتیم، امکانات، تجهیزات و فضای آموزشی این دانشکده بسیار بالاتراز سطح انتظار ما بود و در جای جای آن مدیریت صحیح، و حمایت ریاست دانشگاه قابل مشاهده است»


عابدی در خصوص نتیجه ارزیابی رشته مامایی واحد نجف آباد خاطر نشان کرد: «در جلسه‌ای که با رئیس و اعضای هیات علمی دانشکده پرستاری و مامایی داشتیم، بسیاری از موارد با دقت نظر بررسی و ارزیابی شد. در برخی از موارد، اشکالات اندکی وجود دارد که بدون شک در کمترین زمان برطرف خواهد شد. این دانشکده قطعا یکی از دانشکده‌های نمونه کشور است و باید برای سایر واحد‌ها و گروه‌های مامایی الگو باشد»



رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص جلسه با رئیس و معاونین آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد افزود: «دکتر امیری نگاه مثبتی نسبت به نقطه نظرات ما داشت و در برابر نظرات ما موضع گیری نکرد و در واقع ما را مقابل و علیه خود نمی‌دید، بلکه با حسن نظر به تمام قضایا نگاه می‌کند. در بازدید‌هایی که از سال گذشته تا کنون از واحد‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی داشته‌ام چنین رفتاری را کمتر مشاهده کرده‌ام و این برای من و همکارانم بسیارخوشایند است و نشان می‌دهد که رئیس واحد نجف آباد به دنبال پذیرفتن نظرات وزارتخانه بوده و قائل به این است که این نظرات به هیچ عنوان تقابل شخصی و اشکال تراشی نیست و تمام آن‌ها در راستای ارتقاء سطح آموزش است. امیدوارم که ریاست واحد نجف آباد، همانگونه که تا کنون از رشته مامایی حمایت نموده است در آینده نیز حمایت کرده و در راستای ارتقاء هر چه بیشتر این رشته گام بردارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر