تالیف کتاب از سوی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، احمدی عضو هیات علمی دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه ای واحد تهران مرکزی و مولف کتاب روابط عمومی کاربردی در صنعت در مقدمه این کتاب آورده است: «روابط عمومی در گذر فلسفه وجودی خویش وارد مرحله ای جدیدی شده است. در مرحله امروز روابط عمومی از حالت کلی به روابط عمومی تخصصی در هر حوزه رسیده است. زادگاه اصلی مدیریت روابط عمومی مدرن در «رقابت» سازمان تولیدی و صنعتی در آمریکا به وجود آمد و پس از آن در کشورهای دیگر راه خود را پیدا کرد. این کتاب به روابط عمومی در امور صنعتی می پردازد، شرکتها و سازمانهای صنعتی به علت محیط صنعتی و تولیدی داخلی و محیط پیرامونی شرایط خاص خود را دارند که آنها را از دیگر سازمان ها جدا می سازد.»
از جمله موضوعاتی که در این کتاب مطرح شده است میتوان: تعریف و نقش مدیریت روابط عمومی برای صنعت، مدیریت روابط عمومی در امور صنعتی، اطلاع رسانی روابط عمومی در صنعت، آموزش و راهنمایی کارکنان و مخاطبان، تبلیغات و بازاریابی در روابط عمومی صنعتی، اطلاعیابی و نظرسنجی در روابط عمومی صنعتی و... نام برد
انتهای پیام/