صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۷ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴

معاونان دانشجویی فرهنگی و اداری مالی واحد شبستر معرفی شدند

مراسم معارفه معاونان دانشجویی فرهنگی و اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در محل مسجد فاطمه‌الزهرا (س) برگزار شد.
کد خبر : 67207

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، با کسب مجوز کمیته انتصابات استان و موافقت‌نامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی طی احکام جداگانه‌ای معاونان اداری و مالی و امور دانشجویی و فرهنگی واحد شبستر از سوی دکتر جلیل امیرپور دریانی منصوب شدند.


در حکم صادره برای سعید وحیدی‌مهر آمده است: احتراماً نظر به تعهد، تخصص و تجربهٔ جنابعالی، به موجب این حکم و با توجه به موافقتنامهٔ شمارهٔ ۵۷۵۴۷/۱/۱۱/۱۳ مورخهٔ 94/8/5 رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، حکم جنابعالی از معاون دانشجویی واحد به معاون دانشجوئی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر تغییر می‌یابد.


رئیس واحد شبستر در حکم دیگری وحید فتاحی سرند را به عنوان معاون اداری و مالی واحد شبستر منصوب کرد.


وی در حکم صادره ابراز امیدواری کرده است با استعانت از درگاه ایزد منان، و در ظل توجهات بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء در خدمت به نظام توانمند جمهوری اسلامی، علی الخصوص جامعهٔ دانشگاه آزاد اسلامی موفق و موید باشند.


امیرپور در سخنان کوتاهی از این مسئولیت‌ها به عنوان امانت یاد کرد که معاونان جدید لیاقت و توانایی این امانت را دارا هستند.


سعید وحیدی‌مهر با تشکر از حسن نیت مسئولان دانشگاه و تأکید بر سنگینی مسئولیت جدید ابراز امیدواری کرد با همیاری سایر اعضای هیات رئیسه واحد و همکاران زحمتکش دانشگاه در این مسئولیت جدید ‌‌نهایت تلاش خود را بکند.


وی حافظ، قاری، استاد قرآن و عضو هیات علمی واحد شبستر در گروه معارف بوده و پیش از این معاونت امور دانشجویی و مسئولیت کانون قرآن و عترت واحد را بر عهده داشتند. او از مرداد با حکم رئیس هیات امنای استان آذربایجان شرقی به عنوان دبیر کمیته تخصصی شورای قرآن و عترت (س) استان منصوب شده‌ است.


وحیدی‌مهر کار‌شناسی دو برنامه قرآنی صدای مرکز تبریز با عنوان‌های دعوت و مشکات را نیز در کارنامه خود دارد. معاون دانشجویی شبستر در سال ۹۱ بعنوان خادم نمونه کشوری قرآن کریم در حوزه آموزش قرآن کریم معرفی شد و از دست رئیس جمهوری لوح تقدیر خود را دریافت کرد.


وی قبل از آن هم در سال ۸۹ بعنوان خادم قرآن کریم شهر تبریز و در سال ۹۰ نیز به عنوان حافظ کلّ قرآن کریم از طرف شهرداری کلانشهر تبریز انتخاب و معرّفی شده بود. وحیدی مهر دارای ۳ تألیف در حوزه قرآنی با عنوان «قواعد صحیح خوانی قرآن کریم» و «خودآموز زبان وحی» با موضوع آموزش ساده و آسان روخوانی، تجوید مقدماتی و تمرین تدبر در آیات نورانی قرآن کریم و «معجزه حفظ کوثری قرآن کریم» است.


وحید فتاحی سرند عضو هیات علمی واحد شبستر در گروه مدیریت و سابقه معاونت اداری و مالی واحد صوفیان را در کارنامه خویش دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد شبستر
ارسال نظر