صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۹ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
حامد فلاح‌زاده در گفت‌وگو با آنا

پرسپولیس شانسی برای قهرمانی ندارد/ بین استقلال و سایپا یکی اول می‌شوند

دروازه‌بان سایپا گفت: پرسپولیس درنیمه دوم حرفی برای گفتن نداشت و اگر خوش‌شانس نبود بازی را به ما می‌باخت.
کد خبر : 67161

حامد فلاح‌زاده درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره دیدار دیروز سایپا مقابل پرسپولیس گفت: «بازی در هر نیمه دست یک تیم بود. ما در نیمه اول عقب بازی کردیم و پرسولیس بهتر عمل کرد تا زمانی که به گل رسید. در آن صحنه به دلیل ماسکه شدن توپ را ندیدم و در حال تغییر مکان بودم که توپ وارد دروازه شد. اما خدا را شکر به بازی برگشتیم و نباختیم چرا که در نیمه دوم سوار بر توپ و میدان بودیم و اگر پرسپولیسی که درنیمه دوم حرفی برای گفتن نداشت، خوش‌شانس نبود بازی را به ما می‌باخت.»


وی در خصوص اینکه بازی در ورزشگاه آزادی با این همه هوادار آن هم در روزی که سایپا میزبان بود، سخت نبود، تصریح کرد: «چون بازی رفت را از پرسولیس برده بودیم در این بازی هم نگرانی از این همه حمایت نداشتیم. تیم ما روی زمین نرم و روان بازی می‌کند و اگر تختی بازی می‌کردیم، نمی‌توانستیم بازی همیشگی خود را ارائه کنیم. دیدید که این پرسپولیس بود که در این بازی‌ شانس آورد که بازی را نباخت.»


گلر سایپا در مورد اینکه با درخشش در بازی با سپاهان مطابق انتظار برابر پرسپولیس درون دروازه قرار گرفت، گفت: «مجید جلالی اعتقادی به سیستم چرخشی ندارد. به همین خاطر من در طول هفته تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و درون دروازه قرار بگیرم. اینکه در روز بازی با سپاهان موفق شدم یک پنالتی بگیرم دلیل نمی‌شد که در بازی مقابل پرسپولیس حتما درون دروازه بایستم. جلالی به بازی حریف مقابل و آماده‌تر بودن دورازه‌بانانش توجه می‌کند. به نظر سرمربی احترام می‌گذارم چرا که صلاح مرا می‌خواهد.»


وی با اشاره به انگیزه بالایی که بازیکنان سایپا با شکست سپاهان برای دیدار با پرسپولیس پیدا کرده بودند، تصریح کرد: «خیلی نیاز داشتیم که پیش از بازی با پرسپولیس از لحاظ روحی شرایط مناسبی پیدا کنیم. مقابل سپاهان خیلی خوب ظاهر شدیم و موفق شدیم سه امتیاز با ارزش کسب کنیم. تنها چیزی که مرا ناراحت می کند این است که در محافل خبری عنوان می‌کنند، فلاح‌زاده ناجی آندو شده است. نباید پنالتی گرفتن من این‌قدر بزرگ جلوه داده می‌شد. تمام بازیکنان تیم خوب بازی کردند. به خصوص مدافعین تیم که به خوبی خط حمله سپاهان را مهار کردند. من اگر یک پنالتی گرفتم یا چند توپ را مهار کردم نباید به عنوان ناجی تیم معرفی شوم. من به وظیفه‌ام همچون دیگر بازیکنان تیم عمل کردم.»


فلاح‌زاده در مورد اینکه مجید جلالی عنوان کرده سایپا و پرسپولیس بخت‌های اصلی قهرمانی هستند نیز بیان کرد: «با احترام به نظر سرمربی تیم‌مان من معتقدم پرسپولیس شانسی برای قهرمانی ندارد و تیم ما به همراه استقلال تهران بخت‌های اصلی قهرمانی این فصل لیگ برتر هستیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر