صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۰ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
مدیرکل امور دانشجویان داخل:

برنامه‌های منسجمی برای بازگشایی دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است

مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم گفت: برنامه‌های منسجمی برای بازگشایی دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است.
کد خبر : 671013

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ابوالفضل دانشور مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم در حاشیه‌ بازدید از امکانات دانشجویی و رفاهی دانشگاه ارومیه و در دیدار با رئیس دانشگاه ارومیه گفت: در حوزه امکانات دانشجویی و رفاهی، اقدامات خوبی در دانشگاه ارومیه صورت گرفته و کاملاً مشخص است که رویکرد و روند رو به رشدی در این دانشگاه به مسائل رفاهی دانشجویان وجود دارد.


دانشور افزود: یکی دیگر از نکات مثبتی که در دوره جدید مدیریت دانشگاه ارومیه بسیار ملموس است، استفاده از نیروی‌های جوان در سطح معاونت‌ها و مدیران میانی دانشگاهی است که این اقدام علاوه بر اینکه زمینه خدمات‌رسانی بهتر به دانشجویان دانشگاه را فراهم می‌کند؛ منجر به تربیت نیروی کارآمد برای آینده مدیریتی دانشگاه می‌شود.


مدیر کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه برنامه‌های منسجمی برای بازگشایی دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است، تاکید کرد در این راستا نشست‌های هماهنگی برای معاونین دانشجویی دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد تا ترم تحصیلی آینده با ارائه مطلوب خدمات به دانشجویان شروع شود.


دانشور از رویکرد جدی سازمان امور دانشجویان به دانشگاههای دور افتاده از مرکز اشاره کرده و گفت: در تلاشیم تا فاصله ارائه خدمات رفاهی در این دانشگاهها نسبت به دانشگاههای برخوردار را روز به روز کمتر کنیم.


علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه نیز در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات دانشگاه در طول مدیریت جدید در حوزه امور دانشجویی و رفاهی، ‌گفت: در این چند ماه اخیر اقدامات گسترده‌ای در حوزه‌های زیرساختی امور دانشجویی انجام داده‌ایم که همچنان این اقدامات نیز ادامه دارند و تمام تلاش بر این است که ان‌شالله در مهرماه امسال امکانات رفاهی بهتری نسبت به سالهای گذشته در اختیار دانشجویان قرار دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر