صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۱۷ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
در حاشیه «رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران» مطرح شد؛

عرضه ۲۱ هزار کالای فرهنگی از کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک

مدیر اجرایی یک کسب‌وکار گفت: کسب‌وکارهای ایرانی، محصولات فرهنگی تولید می‌کنند اما فضایی برای ارائه مستقیم آن ندارند.
کد خبر : 670864

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا مستقر در محل برگزاری نمایشگاه «رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران»، مصطفی رحمانی، مدیر اجرایی شرکت «قطعه گمشده زندگی امروز» در حاشیه برگزاری «رویداد هم‌افزایی مدیریت ۱۴۰۱» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: این شرکت در بحث محصول فرهنگی و تجاری‌سازی آن ورود کرده و با برند تجاری «ربیع» فعالیت می‌کند. وبسایت فروشگاهی ما ۲۱ هزار کالا از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات و مصنوعات فرهنگی هنری و کسب‌وکارهای خرد و خانگی را عرضه می‌کند. محصولات فرهنگی همچون دکور، تزئینات منزل و محل کار تا خانه و کاشانه، پوشاک، لوازم کودک، ابزار هیئات و مساجد، قاب گوشی، لباس و غیره در این پلتفرم وجود دارد که قابل خرید و سفارش به صورت فرهنگ‌سازی شده است.


رحمانی درباره شرکت در «رویداد هم‌افزایی مدیریت ۱۴۰۱»، اظهار کرد: امسال با کمک معاونت علمی فرهنگی ریاست جمهوری توانستیم شرکت خلاق ثبت کنیم و وارد این زیست بوم شدیم. در این رویداد شرکت کردیم تا تعامل خوبی با باقی موسسات و شرکت‌ها داشته باشیم. خیلی از شرکت‌کنندگان، محصولاتی ارائه کردند که به کسب و کار ما مربوط است، توانستیم با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم. تعامل و هم‌افزایی که هدف این رویداد بود به شکل خوبی اتفاق افتاد و باعث توسعه کار و فعالیت ما شد. بخش‌هایی از مشکلاتمان هم که فکر می‌کردیم حل نمی‌شود را با شرکت در این رویداد رفع کردیم و به آینده امیدوارتر شدیم.


مدیر اجرایی شرکت «قطعه گمشده زندگی امروز» درباره مشکلات و چالش‌های خود در مسیر کسب‌وکار، بیان کرد: ما به عنوان شرکت خصوصی فعالیت داریم و با مشکلات مالی مواجه بودیم‌. نیاز به حمایت مالی و معنوی از نهادها و مسئولان مربوطه داریم. ما با این هدف کسب و کار خود را شروع کردیم که بتوانیم معضلی از کشور را مرتفع کنیم. کسب‌وکارهای ایرانی محصولات فرهنگی تولید می‌کنند اما فضایی برای ارائه مستقیم آن ندارند و معمولا به صورت پراکنده و غیرمترکز این امکان فراهم می‌شود. ما با این پلتفرم بزرگترین عرضه‌کننده محصولات فرهنگی در ایران هستیم.


انتهای پیام/۱۱۰/

انتهای پیام/

ارسال نظر