صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۷:۴۹ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران مطرح کرد؛

حمایت از شهروندان، وظیفه اصلی سازمان تره‌بار/ علت اختلاف قیمت محصولات در میدان مرکزی و سایر میادین تره‌بار چیست؟

فصاحت گفت: علت تفاوت قیمت بین میدان مرکزی و سایر مراکز سازمان میوه و تره بار در سطح شهر، هزینه‌های مختلفی است که برای بار محاسبه می‌شود.
کد خبر : 670441

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا؛ ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران درباره جزئیات اختلاف قیمت محصولات در بازارهای سازمان تره بار و میدان مرکزی اظهار کرد: ما همیشه میوه و تره‌بار را نسبت به سایر مراکز فروش با قیمت پایین‌تری عرضه می‌کنیم و نرخ سود ناخالص محاسبه شده برای تره‌بار در میادین و بازارهای سطح شهر بین ۸ تا ۱۵ درصد است.


وی افزود: در مجموعه میادین و بازارهای ما، نرخ‌ محصولات به صورت مصوب هستند و ما محصولات را با قیمت یکسان در سراسر پایتخت عرضه خواهیم کرد.


فصاحت درباره علت اختلاف قیمت محصول در میدان مرکزی گفت: علت تفاوت قیمت بین میدان مرکزی و سایر مراکز سازمان میوه و تره بار در سطح شهر، هزینه‌های مختلفی است که برای بار محاسبه می‌شود.


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: هزینه تخلیه و بارگیری، هزینه حمل، افت و ضایعات اولیه و ... از جمله مواردی هستند که بر روی قیمت محصولات تاثیرگذار است.


وی ادامه داد: قیمت‌ها روزانه متغیر هستند و ما در زمینه حمایت از شهروندان، همیشه نسبت به سایر مراکز فروش، محصولات را با قیمت پایین‌تری عرضه می‌کنیم تا رضایت شهروندان کسب شود.


انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر