صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۰۱ - ۲۹ تير ۱۴۰۱
ناجی عنوان کرد؛

تجلی خانواده در گروه آموزشی تکنولوژی اتاق عمل

رئیس پیشین دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: یکی از نکات ارزنده میان دانشجویان رشته اتاق عمل این است که ارتباط بسیار خوبی با مدیر گروه رشته دارند به شکلی که تجلی یک خانواده در این رشته نمایان است.
کد خبر : 670095

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اصفهان، سیدعلی ناجی در جشن دانش‌آموختگی دانشجویان رشته اتاق عمل ورودی ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان که با حضور مسئولان، دانشجویان و خانواده دانش‌آموختگان در تالار بین‌المللی امیرکبیر برگزار شد، اظهار کرد: شکل‌گیری رشته تکنولوژی اتاق عمل سال ۹۶ برای نخستین‌بار در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان مطرح و سال ۹۷ تاسیس شد در حالی که در بسیاری از کشورها این رشته هنوز به طور مستقل و آکادمیک وجود ندارد.


وی افزود: در کشورهایی که این رشته به صورت مستقل وجود ندارد، برخی پرستاران قسمتی از آموزش خود را در اتاق عمل می‌گذرانند و به عنوان متخصص اتاق عمل شروع به کار می‌کنند.


رئیس پیشین دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در ادامه با اشاره به پیشرفت چشمگیر این رشته در سال‌های اخیر گفت: رسیدن دانشجویان این رشته به مرحله فارغ‌التحصیلی را مدیون تلاش‌های بی‌وقفه هیئت رئیسه دانشگاه و استادان هستیم که برای خرید تجهیزات اتاق عمل در شرایط تحریم و گرانی‌ها ما را پشتیبانی و حمایت کردند و این کار بسیار ارزشمندی برای همه ماست که قدردان تلاش آن‌ها هستیم.


ناجی بیان کرد: یکی از نکات ارزنده میان دانشجویان این رشته این است که ارتباط بسیار خوبی با مدیر گروه رشته دارند به شکلی که تجلی یک خانواده در آن نمایان است.


در ادامه جلسه غلامحسین عبدیزدان رئیس سابق دانشکده پرستاری و مامایی نیز گفت: مهم‌ترین ویژگی دانشگاه آزاد اصفهان، همراهی و همدلی همه بخش‌ها در انجام فعالیت‌هاست که تلاش می‌کنند در افتخارآفرینی و موفقیت این دانشگاه سهیم باشند.


وی افزود: فعالیت رشته تکنولوژی اتاق عمل و موفقیت این رشته تاکنون حاصل این همراهی‌ها بوده و امیدواریم از این به بعد نیز شاهد موفقیت‌های روزافزون دانش‌آموختگان این رشته در مراکز درمانی به عنوان نمایندگان موفق دانشگاه باشیم.


انتهای پیام/۴۱۱۷/

انتهای پیام/

ارسال نظر