صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۳ - ۲۸ تير ۱۴۰۱
در جمع مسئولان و فوتبال‌آموزان مطرح شد؛

نظر سرمربی تیم ملی دانش‌آموزی درباره مدرسه فوتبال میاندوآب

سرمربی تیم ملی دانش‌آموزی از امکانات مدرسه فوتبال دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کرد و آن را کم‌نظیرترین مدرسه فوتبال بین مدارس فوتبال شمال غرب کشور دانست.
کد خبر : 669835

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از میاندوآب، شهرام خیری سرمربی تیم ملی دانش‌آموزی به همراه رئیس آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب از امکانات و ظرفیت‌های مدرسه فوتبال دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید و با فوتبال‌آموزان و خانواده آنان از نزدیک دیدار کردند.


کم‌نظیرترین مدرسه فوتبال در میاندوآب


سرمربی تیم ملی دانش‌آموزی در این بازدید با قدردانی از رئیس و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برای راه‌اندازی مدرسه فوتبال در این واحد دانشگاهی که محلی امن برای فوتبال‌آموزان و خانواده آنان است، گفت: با توجه به بازدیدهایی که از مدارس فوتبال کشور داشتم، مدرسه فوتبال واحد میاندوآب یکی از بهترین و کم‌نظیرترین مدرسه فوتبال بین مدارس فوتبال در شمال غرب کشور است و با توجه به چمن ورزشی استاندارد، امکانات و مربیان برجسته و سرشناس این مدرسه می‌تواند استعدادهای درخشانی را برای فوتبال کشور پرورش دهد.


شهرام خیری استعدادیابی از بین فوتبال آموزان را از مهم‌ترین اهداف مدرسه فوتبال و مربیان در کنار تعلیم و پرورش نونهالان و جوانان برشمرد و تأکید کرد: خانواده‌ها باید از این موقعیت و فرصت به خوبی استفاده کنند تا فرزندانشان بتوانند در آینده در یکی از بهترین باشگاه‌های کشور حضور پیدا کرده و مانند ستارگان فوتبال کشور نقش‌آفرینی کنند.



غدیر بزرگ‌ترین واقعه در تاریخ اسلام است


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب هم در حاشیه این بازدید در جمع فوتبال آموزان و خانواده آنان اظهار کرد: غدیر خم بیانگر اهمیت و جایگاه ولایت و امامت در حکومت اسلامی بوده و این عید برای همه مسلمانان جهان است. غدیر بزرگ‌ترین واقعه در تاریخ اسلام بوده که از آن به‌عنوان پرچم توحید و هدایت یاد می‌شود. دین اسلام در این عید بزرگ به درجه اکمال رسید و نقطه عطف اتحاد و همبستگی بین همه مسلمانان جهان است.


رامین رستمی افزود: مدرسه فوتبال دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با همت و تلاش همکاران و کمک‌های خیران راه‌اندازی شد و توانست در کوتاه‌مدت در زمینه پرورش استعدادهای جوانان و نونهالان در رده‌های سنی مختلف و توسعه این رشته ورزشی در میاندوآب و استان نقش خود را به خوبی ایفا کند.



وی راهیابی تعدادی از فوتبال‌آموزان این مدرسه به فستیوال کشوری و نیز اردوی تیم ملی زیر ۱۴ سال را از ثمرات ارزشمند مدرسه فوتبال واحد میاندوآب دانست و هدف از راه‌اندازی مدرسه فوتبال در کنار سایر فعالیت‌های ورزشی درآمدزا را ایجاد زمینه درآمد، پرورش استعدادهای جوانان علاقه‌مند در این رشته‌ها و حمایت از فرزند خانواده‌های کم‌درآمد عنوان کرد.


به گزارش آنا، در پایان سرمربی تیم ملی دانش‌آموزی از روند و نحوه بازی فوتبال آموزان بازدید و با استعدادیابی فوتبال آموزان برتر را برای حضور در مرحله بعدی و شرکت در مسابقات استانی برای راهیابی به اردوی تیم ملی دانش‌آموزی که در شهر تبریز به مدت سه روز برگزار می‌شود، انتخاب کرد.


انتهای پیام/۴۱۲۱/4062/

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
شهرام خیری
14:12 - 1401/04/28
تقدیر و تشکر از مجموعه واحد دانشگاه آزاد میاندوآب???