صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
از سوی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی

«مسائل اجتماعی آسیب‌زا با نگاهی به پیشگیری محله مدار» منتشر شد

«مسائل اجتماعی آسیب‌زا با نگاهی به پیشگیری محله مدار» عنوان کتابی است که از سوی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی تالیف شد.
کد خبر : 66973

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مرجان جعفری روشن فارغ التحصیل از دانشگاه مستقل بارسلون، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و مولف کتاب مسائل اجتماعی آسیب زا با نگاهی به پیشگیری محله مدار در مقدمه این کتاب آورده است: مسائل اجتماعی آسیب زا با نگاهی به پیشگیری محله مدار، تلاشی نو برای درک مسائل اجتماعی آسیب زاست، بسیاری از آنچه که از نظر شرع، گناه و از نظر قانون جرم محسوب می‌شود.


از اینجا ما به هیچ عنوان در پی انکار اهمیت عبارات و مفاهیم نیستیم، ولی سعی می‌کنیم با بی‌طرفی هر چه بیشتر علمی و با یک دیدگاه معرفت‌شناسانه قابل دفاع آنها را با عنوان مسائل اجتماعی آسیب زا بنگریم و با نسل جوان که در معرض تفکر غربی است؛ در این رابطه صحبت کنیم. مسائل اجتماعی که به تعادل انسان‌ها و جامعه عزیزمان آسیب می‌زنند و در بسیاری از مواقع موجب جرائم سنگینی در جامعه می‌شوند.


از جمله موضوعاتی که در این کتاب مطرح شده است می‌توان انحراف، آسیب، گناه یا مسئله اجتماعی؟- عوامل خطرزا، سیستم ایران، حمایت و مشارکت محلی، اعتیاد و وابستگی به مواد روان گردان، رفتارهای غیرمسئولانه زیست محیطی، مسائل غیراخلاقی آسیب زا و... را نام برد.


انتهای پیام/

ارسال نظر