صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

تیراندازی در یکی از پارک‌های پایتخت

درگیری دو گروه در پارک شهید رجائی تهران، با مرگ یکی از طرفین دعوا پایان یافت. قربانی این جنایت که با ضربات جسم نوک تیز، زخمی شده بود، بعد از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد.
کد خبر : 66894

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، ساعت 16:30 دقیقه 23 بهمن امسال درگیری در پارک شهید رجائی به ماموان کلانتری 160 خزانه اعلام شد. به‌دنبال این خبر، ماموران بلافاصله راهی محل شده و در بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد درگیری بین دو گروه جوان صورت گرفته است. با حضور ماموران این درگیری پایان یافت.


بررسی ها نشان می داد که یکی از متهمان با در دست داشتن سلاح اقدام به تیراندازی کرده و یک نفر نیز از ناحیه پا در این تیراندازی مجروح شده است. از سویی یکی دیگر از عاملان درگیری که با ضربات جسم نوک تیزی به شدت مجروح شده توسط یک خودرو پرشیا به بیمارستان آیت الله کاشانی انتقال داده شد اما بر اثر جراحات وارده تسلیم مرگ شد.


به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی، به‌دنبال مرگ یکی از طرفین دعوا، به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی پایتخت، رسیدگی به این پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شده. در این خصوص سه نفر از طرفین درگیری بازداشت و بررسی‌ها برای شناسایی علت درگیری و سایر افرادی که در این درگیری حضور داشتند ادامه دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر