صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۷ - ۲۱ تير ۱۴۰۱

حضور خودجوش مدیران باشگاه‌ها در جلسه تبلیغات محیطی

جلسه هم‌اندیشی تبلیغات محیطی فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با حضور مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر برگزار شد.
کد خبر : 668810

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، جلسه هم‌اندیشی تبلیغات محیطی فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با حضور مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر با حضور میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال، محمدرضا کشوری‌فر سرپرست سازمان لیگ، محمد حسین حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال و محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان، هدایت یزدی مدیرعامل نفت مسجد سلیمان، امیرعطابخش مدیر عامل باشگاه پیکان، ایزد سیف الله پور مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران، علیرضا احسانی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، محمد اسفندیاری مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان، محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال و محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک برگزار شد.


در ابتدای جلسه میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال ضمن خیرمقدم به مدیران باشگاه از آنها خواست نظرات خود را برای برگزاری بهتر تبلیغات محیطی در فصل آینده بیان کنند و این نخستین مرتبه است که فقط مدیران عامل باشگاه‌ها شخصا در این نشست حاضر شده‌اند. ماجدی از زحمات حیدر بهاروند رئیس سابق سازمان لیگ تشکر کرد.


سپس صادق درودگر مدیر بازاریابی سازمان لیگ گزارشی از عملکرد بخش تبلیغات محیطی و بازاریابی فوتبال از سال ۱۳۹۶ به صورت مستند ارائه و اعلام کرد ۳۶ میلیارد تومان از درآمد به دلیل خلف وعده کارگزار باشگاه استقلال محقق نشده و در این زمینه اقدام حقوقی انجام شده است. در ادامه نشست نیز برخی از مدیران عامل باشگاه‌ها نظرات خود را در مورد شیوه اجرای تبلیغات محیطی فصل آینده بیان کردند.


انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر