صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۰۹ - ۲۰ تير ۱۴۰۱

ایمنی کامل ۶۰ درصد بانک‌های پایتخت/ ورود سگ به بوستان‌ها ممنوع است

رئیس پلیس پایتخت گفت: ورود هرگونه اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس، معتادان متجاهر، خرده‌فروشان مواد مخدر به بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها همچنین سگ گردانی در این فضاها ممنوع شد و پلیس در صورت مشاهده با آن‌ها برخورد خواهد کرد.
کد خبر : 668704

به گزارش گروه جامعه خبرگزای آنا، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ با تأکید بر ضرورت ارتقای امنیت بانک‌های پایتخت به اجرای طرح ایمن‌سازی بانک‌ها اشاره کرد و گفت: اکنون از نظر پلیس ۶۰ درصد بانک‌ها در امنیت کامل قرار دارند و ۴۰ درصد مابقی نیز باید این اقدامات را انجام دهند.


سردار رحیمی گفت: موضوع امنیت بانک‌ها بسیار مهم و جدی است و اکنون طرح ایمن‌سازی بانک‌ها با جدیت در حال انجام است و با همکاری بانک‌های عامل و نیروی انتظامی، امنیت ۶۰ درصد بانک‌ها ارتقا یافت.


رحیمی همچنین از ممنوعیت ورود سگ، اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس، معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر به بوستان‌ها خبر داد و گفت: با توجه به استفاده زیاد شهروندان در فصل تابستان از بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها موضوع رسیدگی به انضباط این مکان‌ها و امنیت، آرامش و آسایش خاطر شهروندان در قالب یک طرح در دستور کار کلانتری‌ها و یگان ویژه قرار گرفت.


رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: بر اساس این طرح، ورود هرگونه اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس، معتادان متجاهر، خرده‌فروشان مواد مخدر به بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها همچنین سگ گردانی در این فضاها ممنوع شد و پلیس در صورت مشاهده با آن‌ها برخورد خواهد کرد.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به دستوری که صادر شده حدود ۲ هزار بوستان زیر نظر پلیس قرار خواهد گرفت که در این راستا مأموران پلیس به صورت گشت‌های دو یا سه نفره در بیشتر بوستان‌ها حضور دارند.


انتهای پیام/۴۱۲۹/

انتهای پیام/

ارسال نظر